Την Τετάρτη, ο Στέφανος Κασσελάκης θα πραγματοποιήσει τα «εγκαίνια» των νέων γραφείων του στον Ταύρο, όπου θα στεγαστούν οι εθελοντές που υποστηρίζουν την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ. Η εκδήλωση έχει προγραμματιστεί για τις 6 το απόγευμα, όπως αναφέρεται στην αφίσα που ανάρτησε ο ίδιος στο Facebook.
Στην αφίσα, ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν, γράφοντας: «Ξεκινάμε. Συζητάμε. Γνωριζόμαστε. Σας περιμένω!» και επαναλαμβάνει το σύνθημα «είμαι εδώ». Είναι αξιοσημείωτο ότι παρόμοια συνάντηση είχε διοργανώσει και κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Ξεκινάμε.
Συζητάμε.
Γνωριζόμαστε.
Σας περιμένω! pic.twitter.com/smBcEtJEig— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) October 22, 2024
