Τα νέα του γραφεία στον Ταύρο εγκαινιάζει ο Κασσελάκης

Με το μήνυμα «Ξεκινάμε, συζητάμε, γνωριζόμαστε, σας περιμένω» έδωσε ραντεβού με τους υποστηρικτές του
23
Οκτώβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τα γραφεία που νοίκιασε στον Ταύρο, θα «εγκαινιάσει» σε λίγη ώρα ο Στέφανος Κασσελάκης. Στα γραφεία θα στεγαστούν εκεί οι εθελοντές της υποστήριξης της υποψηφιότητάς του.

«Ξεκινάμε. Συζητάμε. Γνωριζόμαστε. Σας περιμένω» ήταν το μήνυμα που έστειλε μέσω facebook o πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης στους υποστηρικτές του οι οποίοι άρχισαν να συγκεντρώνονται από νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης.

Ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έφτασε στον Ταύρο συνοδευόμενος από τον Τάιλερ Μακμπεθ λίγα λεπτά μετά τις 7.00 το απόγευμα, με τους συγκεντρωμένους έξω από τα γραφεία να του επιφυλάσσουν θερμή υποδοχή ακόμα και με βεγγαλικά ενώ στον προαύλιο χώρο ορισμένοι από τους υποστηρικτές του το είχαν ρίξει στον… χορό!

 

Από τις 18.00 το απόγευμα, στους εξωτερικούς χώρους του ανακαινισμένου πολυχώρου που έχει νοικιάσει ο Στέφανος Κασσελάκης βρισκόταν αρκετός κόσμος ενώ στο εσωτερικό συνεργάτες του περίμεναν τον κόσμο που ήθελε να κάνει την εγγραφή του στην πλατφόρμα odikosmassyriza.

 

 

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ