Τα γραφεία που νοίκιασε στον Ταύρο, θα «εγκαινιάσει» σε λίγη ώρα ο Στέφανος Κασσελάκης. Στα γραφεία θα στεγαστούν εκεί οι εθελοντές της υποστήριξης της υποψηφιότητάς του.
«Ξεκινάμε. Συζητάμε. Γνωριζόμαστε. Σας περιμένω» ήταν το μήνυμα που έστειλε μέσω facebook o πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης στους υποστηρικτές του οι οποίοι άρχισαν να συγκεντρώνονται από νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης.
Ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έφτασε στον Ταύρο συνοδευόμενος από τον Τάιλερ Μακμπεθ λίγα λεπτά μετά τις 7.00 το απόγευμα, με τους συγκεντρωμένους έξω από τα γραφεία να του επιφυλάσσουν θερμή υποδοχή ακόμα και με βεγγαλικά ενώ στον προαύλιο χώρο ορισμένοι από τους υποστηρικτές του το είχαν ρίξει στον… χορό!
Ξεκινάμε.
Συζητάμε.
Γνωριζόμαστε.
Σας περιμένω! pic.twitter.com/smBcEtJEig— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) October 22, 2024
Από τις 18.00 το απόγευμα, στους εξωτερικούς χώρους του ανακαινισμένου πολυχώρου που έχει νοικιάσει ο Στέφανος Κασσελάκης βρισκόταν αρκετός κόσμος ενώ στο εσωτερικό συνεργάτες του περίμεναν τον κόσμο που ήθελε να κάνει την εγγραφή του στην πλατφόρμα odikosmassyriza.
