Συνάντηση Μητσοτάκη με τους ευρωβουλευτές της ΝΔ στο Μαξίμου – Τα θέματα που συζήτησαν

Εφ’ όλης της ύλης ήταν η συνάντηση που αφορούσε τα εθνικά θέματα και την επικείμενη ακρόαση Τζιτζικώστα για το χαρτοφυλάκιο του Επιτρόπου Μεταφορών στην Κομισιόν
29
Οκτώβριος
2024
Μητσοτάκης

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για περίπου δύο ώρες συναντήθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τους ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου και ανάμεσα σε αυτά που συζητήθηκαν ήταν τα εθνικά θέματα, η Οικονομία, οι τρέχουσες ευρωπαϊκές εξελίξεις και οι προτεραιότητες της ευρωομάδας της ΝΔ στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο καθώς και η επικείμενη ακρόαση του Απόστολου Τζιτζικώστα για το χαρτοφυλάκιο του Επιτρόπου των Μεταφορών.

Η συνάντηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο των τακτικών επαφών που έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί τους και λίγες μόλις ημέρες πριν την άτυπη Σύνοδο Κορυφής των 27 στη Βουδαπέστη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός και οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν η συνάντηση να γίνεται μια φορά τον μήνα.

Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση που έχει ο κ. Μητσοτάκης με τους γαλάζιους ευρωβουλευτές, μετά από εκείνη στα μέσα του περασμένου Ιουνίου.

Ο πρωθυπουργός και οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν η συνάντηση να γίνεται μια φορά τον μήνα. Σημειώνεται πως ο σύνδεσμος μεταξύ του Μεγάρου Μαξίμου και των ευρωβουλευτών είναι ο Άκης Σκέρτσος, ενώ ήταν παρόντες και η υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο βουλευτής Σερρών και γραμματέας Διεθνών Σχέσεων της ΝΔ Τάσος Χατζηβασιλείου.

Στη συνάντηση συμμετείχαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ Γιώργος Αυτιάς, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Ελεονώρα Μελέτη, Μανώλης Κεφαλογιάννης και Δημήτρης Τσιόδρας.

 

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ