Για περίπου δύο ώρες συναντήθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τους ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου και ανάμεσα σε αυτά που συζητήθηκαν ήταν τα εθνικά θέματα, η Οικονομία, οι τρέχουσες ευρωπαϊκές εξελίξεις και οι προτεραιότητες της ευρωομάδας της ΝΔ στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο καθώς και η επικείμενη ακρόαση του Απόστολου Τζιτζικώστα για το χαρτοφυλάκιο του Επιτρόπου των Μεταφορών.
Η συνάντηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο των τακτικών επαφών που έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί τους και λίγες μόλις ημέρες πριν την άτυπη Σύνοδο Κορυφής των 27 στη Βουδαπέστη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός και οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν η συνάντηση να γίνεται μια φορά τον μήνα.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση που έχει ο κ. Μητσοτάκης με τους γαλάζιους ευρωβουλευτές, μετά από εκείνη στα μέσα του περασμένου Ιουνίου.
Ο πρωθυπουργός και οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν η συνάντηση να γίνεται μια φορά τον μήνα. Σημειώνεται πως ο σύνδεσμος μεταξύ του Μεγάρου Μαξίμου και των ευρωβουλευτών είναι ο Άκης Σκέρτσος, ενώ ήταν παρόντες και η υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο βουλευτής Σερρών και γραμματέας Διεθνών Σχέσεων της ΝΔ Τάσος Χατζηβασιλείου.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ Γιώργος Αυτιάς, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Ελεονώρα Μελέτη, Μανώλης Κεφαλογιάννης και Δημήτρης Τσιόδρας.
