Με υψηλούς προσκεκλημένους ολοκληρώθηκε εκδήλωση του διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου «1974-2024: 50 χρόνια από τη μετάβαση στη Δημοκρατία – Η Δημοκρατία στην εποχή μας» που διοργάνωσε το Ίδρυμα «Κώστα Καραμανλή».
Το συνέδριο απαρτιζόταν από 8 θεματικές ενότητες που καλύπτουν όλες τις πτυχές της μεταδικτατορικής πορείας της χώρας από την αποκατάσταση και εδραίωση των δημοκρατικών θεσμών, μέχρι την εξωτερική πολιτική και τη ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ, την εξέλιξη της οικονομίας, του πολιτικού συστήματος και της ιδεολογικής συγκρότησης της ελληνικής κοινωνίας.
Στο χώρο της εκδήλωσης βρέθηκαν οι πρώην πρωθυπουργοί Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς, οι οποίοι συνομίλησαν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ενώ την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας Μάριο Μόντι στην έδρα του Ιδρύματος στη Φιλοθέη.
Στο Ίδρυμα Καραμανλή βρέθηκαν οι υπουργοί Άδωνις Γεωργιάδης, Διονύσης Σταμενίτης, Ζωή Ράπτη, Χρήστος Σταϊκούρας, Σοφία Ζαχαράκη, Βασίλης Κικίλιας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, οι βουλευτές- ευρωβουλευτές: Μαρία Συρεγγέλα (Γραμματέας ΝΔ), Χαράλαμπος Αθανασίου, Ευριπίδης Στυλιανίδης, Ασημίνα Σκόνδρα, Περικλής Μαντάς, Χρήστος Καπετάνος, Δημήτρης Καλογερόπουλος, Άννα Καραμανλή, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Στέλιος Πέτσας, Θανάσης Παπαθανάσης, Γιάννης Τραγάκης, Τζίνα Οικονόμου.
Ακόμα παρών ήταν ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας, ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, o Αχιλλέας Καραμανλής και μέλη της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας
Σημειώνεται ότι κατά την αποχώρησή του ο πρωθυπουργός είχε ακόμη μια σύντομη συνομιλία με τον Αντώνη Σαμαρά και τον Κώστα Καραμανλή.
