Ο κ. Κικίλιας κατηγόρησε και την αντιπολίτευση, λέγοντας ότι «καπηλεύονται με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο την αγωνία αυτών των ανθρώπων». Όπως παρατήρησε χαρακτηριστικά, «η κ. Κωνσταντοπούλου, ο κ. Κασσελάκης είδαν συγκέντρωση και έτρεξαν». Αναφερόμενος στα αιτήματα των εποχικών πυροσβεστών, σημείωσε ότι προσελήφθησαν με νομό του ΣΥΡΙΖΑ του 2019 με ετήσιες συμβάσεις. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι τελείωσε η σύμβαση, και είμαστε υποχρεωμένοι να προκηρύξουμε νέα, με αυξημένη μοριοδότηση. Δήλωσε ότι η ΝΔ παρέλαβε ένα πυροσβεστικό σώμα με 13.100 πυροσβέστες και την επόμενη αντιπυρική περίοδο θα έχουμε 18.000. Αναφερόμενος στα όρια ηλικία που τίθενται για την πρόσληψη εποχικών πυροσβεστών, σημείωσε ότι θα εξεταστεί το ενδεχόμενο τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας να γίνουν δασεργάτες. Ο υπουργός – απευθυνόμενος και στην αντιπολίτευση- είπε ότι πρεπει να απαντήσουν αν θέλουν ένα πυροσβεστικό σώμα που να είναι ακμαίο και να έχει επιχειρησιακή δυνατότητα.