Τη δημιουργία του νέου κόμματός του ανακοίνωσε σήμερα ο Στέφανος Κασσελάκης. «Σήμερα δημιουργείται ένα κίνημα δημοκρατίας, ελεύθερων πολιτών, ένα κίνημα προόδου» είπε ο κ. Κασσελάκης.
Κάνοντας αναφορά στο χθεσινό συνέδριο σημείωσε: «Χθες είχαμε ένα δίλημμα: Νομιμοποιούμε αυτή τη διαδικασία και την κάνουμε νόμιμη ή πρέπει να μιλήσουμε. Γιατί όντως η σιωπή δεν είναι ανοχή αλλά συνενοχή. Σε αυτό το δίλημμα φωνάζουμε δυνατά».
«Δημιουργούμε ένα κίνημα των μελών και όχι ένα κίνημα των κρατικοδίαιτων στελεχών. Και σε αυτό το κίνημα έχετε όλες και όλοι την ίδια συμμετοχή και την ίδια ιδιοκτησία. Αυτό ανήκει σε εσάς, όχι σε εμένα, σε εσάς. Έχουμε αναδείξει πέντε πυλώνες προγραμματικούς, πολύ συγκεκριμένους για την βιώσιμη ανάπτυξη και την καινοτομία, για να μπορούν να επιστρέψουν τα παιδιά που έχει “φάει” η χώρα αυτό το σύστημα, για την κοινωνική συνοχή και την εργασία, για την κλιματική αλλαγή και την πράσινη μετάβαση, για την δημοκρατική διακυβέρνηση και την θεσμική αναγέννηση που χρειαζόμαστε, αλλά και για την προστασία και την ασφάλεια» πρόσθεσε.
«Με ρωτάτε αυτό το κίνημα όταν γίνει κόμμα, πώς θα λέγεται; Ξέρετε κάτι; Εσείς θα αποφασίσετε πως θα λέγεται. Είναι δικό σας. Δεν είναι δικό μου. Αυτό το κίνημα προόδου θα το βαφτίσετε εσείς. Εσείς θα είστε οι ιδιοκτήτες και ο πρόεδρός του ο υπηρέτης σας» πρόσθεσε ο κ. Κασσελάκης.
«Σας αγαπώ πολύ. Δεν θα το βάλω κάτω ποτέ. Πάμε να κάνουμε τη μεγάλη ανατροπή στην πολιτική αυτού του τόπου. Πάμε δυνατά» κατέληξε ο κ. Κασσελάκης.
