Ανάρτηση στο δίκτυο X έκανε ο Στέφανος Κασσελάκης στην οποία αναπαράγει τις δηλώσεις του στον Alpha σχετικά με το νέο κίνημα το οποίο σκοπεύει να ιδρύσει. Παρουσιάζει το κίνημα του ως εναλλακτική της ΝΔ, ενώ κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι έχει κάνει αποστασία από την Δημοκρατία.
https://t.co/7xojIaOB2y
Γίνομαι_μέλοςΤο δικό μας κίνημα!
Γίνετε μέλη, για να καλύψουμε μαζί το μεγάλο πολιτικό κενό.Από τη μία η ΝΔ, μία προβλέψιμη παράταξη η οποία εξαρτάται από τα συμφέροντα.
Από την άλλη πλευρά, η δική μας προοδευτική παράταξη, που είναι ανεξάρτητη και… pic.twitter.com/DdI5uYhzOx
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 14, 2024
Το κείμενο της ανάρτησης:
todikomaskinima.gr Γίνομαι_μέλος Το δικό μας κίνημα! Γίνετε μέλη, για να καλύψουμε μαζί το μεγάλο πολιτικό κενό. Από τη μία η ΝΔ, μία προβλέψιμη παράταξη η οποία εξαρτάται από τα συμφέροντα. Από την άλλη πλευρά, η δική μας προοδευτική παράταξη, που είναι ανεξάρτητη και δημιουργείται με έναν οργανικό τρόπο, από κάτω προς τα πάνω. todikomaskinima.gr είναι ο χώρος στον οποίο θα προτείνει η βάση, τα μέλη και οι φίλοι αυτού του κινήματος το όνομα και τα χαρακτηριστικά του.
Θα υπάρχει διαβούλευση και ως προς την ιδρυτική διακήρυξη και ως προς το καταστατικό. Συμμετοχή και «συνιδιοκτησία» των μελών. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς που αντιμετωπίσαμε -και πλέον το ξέρει όλη η κοινωνία- δεν πρόκειται να υπάρξει από εδώ και πέρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάνει αποστασία από την Δημοκρατία. Δεν φεύγουν κάποιοι βουλευτές και τους ακολουθεί κάποιος κόσμος. Φεύγει η βάση από το κόμμα. Είναι θέμα δημοκρατικής αρχής.
