Σφοδρή η αντίδραση Σαμαρά στην απόφαση για τη διαγραφή του

«Η αλαζονεία και η προφανής έλλειψη ψυχραιμίας, εξηγούν την κίνηση Μητσοτάκη. Αποκομμένος από τη βάση, οδηγεί ένα κόμμα που λίγο πια μοιάζει με τη Νέα Δημοκρατία. Μιλούσα, μίλησα και θα μιλάω μόνο γι’ αυτά που απασχολούν την Ελλάδα», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο πρώην πρωθυπουργός.
16
Νοέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σκληρή ανακοίνωση του Αντώνη Σαμαρά για την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να τον θέσει εκτός της ΝΔ μετά τη συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής. Ο κ. Σαμαράς κατηγορεί μάλιστα τον πρωθυπουργό για αλαζονεία και έλλειψη ψυχραιμίας.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του πρώην πρωθυπουργού:

Ας μας πει λοιπόν πού κάνω λάθος. Στα ελληνοτουρκικά, όπου μόλις χθες παραιτήθηκε ο αρμόδιος γενικός διευθυντής του υπουργείου Εξωτερικών; Στη δυσκολία των πολιτών να τα βγάλουν πέρα με την ακρίβεια; Στην woke ατζέντα, που ενώ ο ίδιος την έφερε στην Ελλάδα, μετά την εκλογή Τραμπ μιλάει ξαφνικά για την τυραννία της μειοψηφίας;

Μήπως στη σκευωρία Νοβάρτις; Ή μήπως επειδή πρότεινα τον Κώστα Καραμανλή για Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Για την πατρίδα θυσίασα τα πάντα, μέχρι και την υγεία μου. Κανείς όμως δεν μπορεί να μου επιβάλει να θυσιάσω και τη συνείδησή μου. Κριτής όλων μας θα είναι ο λαός και η ιστορία».

Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μία εκκρεμμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί

«Κατ' αρχάς επιτρέψτε μου να ξεκινήσω εκφράζοντας τη μεγάλη…

Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε το πρώτο Urban Micro Forest – Αγγελούδης: Η καλύτερη φροντίδα για τους κατοίκους είναι το πράσινο

Παραδόθηκε επίσημα στους κατοίκους της δυτικής πλευράς της Θεσσαλονίκης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ