Ο Γιώργος Μουρούτης σχολίασε την διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά από την ΝΔ και τις αναταράξεις στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος, λέγοντας πως: «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αντιμετώπιζε τον Αντώνη Σαμαρά με θεσμικό σεβασμό. Ο πρώην πρωθυπουργός μέχρι πρότινος μιλούσε πολιτικά αλλά σήμερα υπερέβη τα θεσμικά εσκαμμένα». Ο άλλοτε στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό «One» χαρακτήρισε πολιτικά λανθασμένη την κίνηση του πρώην πρωθυπουργού να ασκήσει κριτική για την κοινή συνάντηση Μητσοτάκη – Χριστοδουλίδη – Ερντογάν – Φιντάν και επεσήμανε ότι ο πρώην πρωθυπουργός βιάστηκε να τοποθετηθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας και «έδειξε μια πολιτική υστεροβουλία». Ο κ. Μουρούτης χαρακτήρισε επίσης την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη για την διαγραφή Σαμαρά ως μια ηγετική κίνηση.