Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, εξέφρασε τη βαθιά του επιθυμία να βλέπουν όλο και περισσότεροι Έλληνες ελπίδα στο κόμμα. Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, τόνισε ότι στόχος του είναι να καταστεί το ΠΑΣΟΚ μια αξιόπιστη και σοβαρή πολιτική επιλογή, που θα προσφέρει προοπτική και θα βελτιώσει τη ζωή των πολιτών.
Ο Ανδρουλάκης αναφέρθηκε στις αυξημένες προσδοκίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το κόμμα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της πολιτικής ηθικής και της συνέπειας. Η αγωνία του εστιάζεται στο να πείσει περισσότερους Έλληνες ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να φέρει αλλαγές και βελτιώσεις στη ζωή τους.Με αυτές τις δηλώσεις, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να επανασυνδέσει το κόμμα με την ελληνική κοινωνία, προσκαλώντας τους πολίτες να συμμετάσχουν σε μια νέα πολιτική πορεία που θα βασίζεται σε αξίες και αρχές.
«Αυτή η νέα περίοδος πρέπει να βρει την παράταξή μας με ακόμη μεγαλύτερες προσδοκίες. Περισσότερη δουλειά, πιο κοντά στον πολίτη. Διότι πια ο στόχος δεν είναι αν και πότε θα γίνουμε αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά πώς θα νικήσουμε τη Νέα Δημοκρατία για να αλλάξει η κεντρική πολιτική που πολλαπλασιάζει τα προβλήματα της καθημερινότητας του ελληνικού λαού», συμπλήρωσε.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε ότι η στρατηγική του είναι η αμφίπλευρη διεύρυνση και προς το Κέντρο και την Αριστερά, τονίζοντας παράλληλα ότι αυτό θα γίνει πάντα με πολιτικούς και αξιακούς όρους και μόνο με διάλογο στο προσκήνιο. «Επειδή η συζήτηση αυτή ιντριγκάρει, λόγω της κατάστασης στα αριστερά του ΠΑΣΟΚ, το ξαναλέω: Αυτά που έκαναν κάποιοι πριν μερικά χρόνια και σήμερα τα καταδικάζουν, δεν πρόκειται να τα κάνω. Δεν έμαθα ποτέ να λειτουργώ στο παρασκήνιο. Όποιος θέλει, πολιτικά, ας έρθει να συζητήσουμε, να βρούμε πεδία συγκλίσεων, γιατί η δημοκρατική παράταξη δεν είναι πως θα μεγαλώσει για να ξαναβολευτούν κάποιοι υποψήφιοι υπουργοί ή βουλευτές, αλλά πώς θα λύσει και θα απαντήσει στις σημερινές κοινωνικές προκλήσεις. Έχω απαντήσει πολλές φορές. Δεν λειτουργώ στο παρασκήνιο. Θα γίνουν πολιτικές διαδικασίες στο προσκήνιο, πολιτικά συνέδρια. Όποιος πολίτης θέλει, ό,τι ρόλο και αν έχει, μπορεί να έρθει και να συνεισφέρει με την παρουσία του. Αλλά παζάρια εξουσίας από εμένα δεν θα δείτε», ανέφερε.
Ο κ. Ανδρουλάκης προσδιόρισε τον μοναδικό στόχο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Να κερδίσει τη Νέα Δημοκρατία στις επόμενες εθνικές εκλογές. «Όποιος θέλει να βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια για να αλλάξει πολιτική η χώρα, να έχουμε ένα καλύτερο κοινωνικό κράτος, ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα, θεσμούς που λειτουργούν και όχι αλαζονεία και αμετροέπεια από τον εκάστοτε πρωθυπουργό, σεβασμός στον πολίτη, μια άλλη κουλτούρα διακυβέρνησης», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η Νέα Δημοκρατία έχει μπει σε μια δύσκολη περίοδο και φαίνεται και από τις χθεσινές δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη για “κρυπτόμενους υπουργούς”. Η κυβέρνηση έχει μπει σε έναν δρόμο φθοράς χωρίς επιστροφή. Η χώρα χρειάζεται έναν σταθερό πολιτικό πυλώνα».
Ο κ. Ανδρουλάκης σχολίασε αρνητικά την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης την οποία αντικατροπτίζει ο προϋπολογισμός. Υποστήριξε συγκεκριμένα πως «δεν έχουμε περισσότερα έσοδα, επειδή αναπτύσσεται με έναν πιο υγιή τρόπο η οικονομία. Τα έσοδα είναι κατά βάση περισσότερα λόγω των έμμεσων φόρων. Όταν, λοιπόν, η κυβέρνηση πανηγυρίζει για περισσότερα έσοδα, χωρίς να έχει ανασυγκροτήσει το παραγωγικό μοντέλο, χωρίς να έχουμε ένα δομικά πιο υγιές φορολογικό σύστημα, αλλά κυρίως βασίζεται στους έμμεσους φόρους που είναι προϊόν της ακρίβειας, τότε πρόκειται για μισές αλήθειες».
Ως προς τα ελληνοτουρκικά, ο κ. Ανδρουλάκης επανέλαβε την πάγια θέση του: «Διάλογος χωρίς αυταπάτες και χωρίς επικοινωνιακά παιχνίδια, διότι σε αυτά η Νέα Δημοκρατία είναι πρωταθλήτρια. Δηλαδή φτιάχνει ένα κλίμα ότι κάτι σημαντικό θα γίνει, ενώ όσοι παρακολουθούν στενά τα πράγματα βλέπουν ότι η Τουρκία κλιμακώνει διεκδικήσεις, κλιμακώνει συμπεριφορές σε βάρος του διεθνούς δικαίου, κλιμακώνει τη ρητορική της απέναντι στην Κύπρο μιλώντας ξεκάθαρα για διχοτόμηση του νησιού». «Άποψή μου είναι ότι δύσκολα η Τουρκία θα δεχθεί να λύσουμε τη μόνη διαφορά που έχουμε, και μιλώ για τα θέματα των θαλασσίων ζωνών, βάσει του διεθνούς δικαίου και βάσει του δικαστηρίου της Χάγης» κατέληξε ο κ. Ανδρουλάκης.
