Προς το «κίνημα Κασσελάκη» κινείται πολιτικά η Γιώτα Πούλου πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ανεξαρτητοποιήθηκε εχθές 21 Νοεμβρίου. «Εκτιμώ ότι είναι εφικτό να συγκεντρωθούν 10 βουλευτές στο νέο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη», επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ, γνωστοποιώντας ότι το πιθανότερο είναι να καταλήξει σε αυτόν τον πολιτικό σχηματισμό και η ίδια.
Οι δηλώσεις της έρχονται σε συνέχεια της ανεξαρτητοποίησής της από τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και μετά από την αλλαγή των συσχετισμών στη Βουλή, που οδήγησε στο να χάσει το κόμμα την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
