Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που στήριξαν την υποψηφιότητά μου, η οποία εξαρχής είχε ένα και μόνο νόημα, να μιλήσει για την ανάγκη ο ΣΥΡΙΖΑ να ανακτήσει την αξιοπιστία του και το κύρος του, να μιλήσει πολιτικά, να μιλήσει με το βλέμμα στραμμένο μπροστά στο μέλλον, να μιλήσει με το βλέμμα στραμμένο στη νεολαία, στους μη προνομιούχους και να στείλει ένα μήνυμα σε όλη την ελληνική κοινωνία ότι η προοδευτική διακυβέρνηση είναι μια κοινωνική και πολιτική ανάγκη για τον τόπο και φυσικά δεν είναι άπιαστο όνειρο.
Εξ όσων φαίνεται, περιμένοντας και τα αποτελέσματα, τα τελικά της εφορευτικής μας επιτροπής, ο Σωκράτης Φάμελλος θα είναι ο επόμενος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Θέλω να τον συγχαρώ βάθους καρδιάς, θα είμαι δίπλα του σε κάθε περίπτωση, στην Ευρώπη, στην Ελλάδα.
Θέλω να συγχαρώ τον Παύλο Πολάκη και τον Απόστολο Γκλέτσο για τη μάχη και το υψηλό επίπεδο πολιτικής αντιπαράθεσης. Η αντιπαράθεση είναι στον πυρήνα της δημοκρατίας. Δεν τη φοβόμαστε. Χρειάζεται όμως συνεχώς να την μπολιάσουμε με θέσεις, με επιχειρήματα, με προτάσεις για το καλό της κοινωνίας.
Γι’ αυτό άλλωστε είμαστε στην πολιτική. Να είστε καλά. Σας ευχαριστούμε. Σηκώνουμε μανίκια όλοι από αύριο. Κι εγώ πετάω για Στρασβούργο, για την επόμενη Ολομέλεια. Να είμαστε καλά. Ευχαριστώ».
