Στην Τρίπολη, την Παρασκευή, ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, παρευρέθηκε σε μια ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό.
Αντικείμενο της σύσκεψης ήταν η παρουσίαση των σχεδίων αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων και χιονοπτώσεων από τις δυνάμεις Πολιτικής Προστασίας.
Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, Θεόδωρος Βάγιας, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι, εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και του Λιμενικού Σώματος, καθώς και παραχωρησιούχοι αυτοκινητοδρόμων.
Ο υπουργός, ανέλυσε, με κάθε λεπτομέρεια, το σχέδιο του Υπουργείου και ζήτησε εγρήγορση, συνεργασία και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή αυτών των επιχειρησιακών σχεδίων.
«Είμαστε υποχρεωμένοι να προετοιμαστούμε για όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με τα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα. Έχουμε εκπονήσει σχέδιο για όλα τα επίπεδα των πλημμυρικών φαινομένων και για τις χιονοπτώσεις… Με οργάνωση, με πρόληψη και με συνεργασία θα τα καταφέρουμε», δήλωσε ο υπουργός.
Επίσης, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι «το Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας “ΑΙΓΙΣ”, προχωρά γρήγορα. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα, ύψους 2,1 δισ. ευρώ. Δημοπρατήσαμε μέσα σε έντεκα μήνες. Θα δοθεί εξοπλισμός και μέσα στους ανθρώπους που είναι στο πεδίο και επιχειρούν. Αυτό ισχύει και για τα σώματα των εθελοντών. Θα δοθούν σένσορες, κάμερες, drones, μετεωρολογικές λήψεις για τα βουνά».
