Σε καλό κλίμα η συνάντηση των υφυπουργών Εξωτερικών Ελλάδας-Τουρκίας

Στη συνάντηση τους συζήτησαν και για τις σχέσεις ΕΕ-Τουρκίας και περιφερειακά ζητήματα υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων
3
Δεκέμβριος
2024
ΥΠΕΞ: Διοργάνωση «Ημέρας Καριέρας» στο Ντίσελντορφ (14.12.2024)

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Την 3η Συνάντηση της διαδικασίας του Πολιτικού Διαλόγου στην Αθήνα πραγματοποίησαν σήμερα, Τρίτη 3/12, η υφυπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Πρέσβυς Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο υφυπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Πρέσβυς Mehmet Kemal Bozay.

«Οι δύο υφυπουργοί συζήτησαν ποικίλες πτυχές των διμερών σχέσεων και πραγματοποίησαν επισκόπηση των πρόσφατων εξελίξεων και προοπτικών, στο πλαίσιο της προετοιμασίας του 6ου Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας που πρόκειται να διεξαχθεί στην Τουρκία το 2025», αναφέρεται σε κοινή δήλωση των υφυπουργών Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας με την ολοκλήρωση της συνάντησης.

«Συζήτησαν επίσης τις σχέσεις ΕΕ-Τουρκίας και περιφερειακά ζητήματα υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων».

«Η συνάντηση διεξήχθη σε θετικό κλίμα και οι δύο πλευρές επανέλαβαν την κοινή τους δέσμευση να διερευνήσουν περαιτέρω τομείς διμερούς και διεθνούς συνεργασίας», καταλήγει.

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ