Εντύπωση προκαλεί η σημερινή συνάντηση Μητσοτάκη-Δούκα στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Πρωθυπουργός και ο Δήμαρχος Αθηναίων δεν έχουν συναντηθεί ξανά σε τέτοιο επίπεδο. Αυτό φαίνεται περίεργο εκ πρώτης όψεως, αφού η Πειραιώς είναι μόνιμα «στα μαχαίρια» με τον Δήμαρχο Αθηναίων με την παραμικρή αφορμή. Από την άλλη, ο Χάρης Δούκας, όσο ήταν υποψήφιος για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, εξαπέλυε τα πυρά του κατά της Ν.Δ.
Πιθανώς ο στόχος να είναι κοινός για τους δύο άνδρες: ένα μήνυμα προς τον Νίκο Ανδρουλάκη. Η παρουσία του Δημάρχου Αθηναίων εντός του Μεγάρου Μαξίμου, μια εβδομάδα μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη-Ανδρουλάκη στη Βουλή, είναι ένας συμβολισμός από μόνη της. Ο Κυρ. Μητσοτάκης θα προσπαθήσει να βρει μια γραμμή συνεννόησης με τον Χ. Δούκα, καθώς στην Αθήνα και ευρύτερα στην Αττική βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικά έργα για την κυβέρνηση.
Η διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό, τα αντιπλημμυρικά έργα, καθώς και το ζήτημα των κεντρικών λεωφόρων, θα είναι στο «μενού» της συζήτησης.
