Ζ. Κωνσταντοπούλου: «Είναι τιμή μου να διώκομαι επειδή υπερασπίζομαι την κοινωνία»

«Είναι τιμή μου να διώκομαι επειδή υπερασπίζομαι την κοινωνία», ανέφερε η κ. Κωνσταντοπούλου
19
Δεκέμβριος
2024
Σκληρό ροκ στην Βουλή από ΝΔ - Κωνσταντοπούλου

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για την άρση της ασυλίας της, που ζητήθηκε για την υπεράσπιση της οικογένειας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, έκανε δηλώσεις η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Όπως είπε, ζήτησε από την Επιτροπή Δεοντολογίας να μην κάνει χρήση της ασυλίας της.

«Είναι τιμή μου να διώκομαι επειδή υπερασπίζομαι την κοινωνία», ανέφερε η κ. Κωνσταντοπούλου και πρόσθεσε πως είναι η ώρα η κυβέρνηση να άρει την αυτοπροστασία της και να δεχτεί να δικαστούν για το δυστύχημα των Τεμπών ο κ. Καραμανλής και ο κ. Μητσοτάκης.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ