Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μεταβαίνει στη Φινλανδική Λαπωνία, όπου μετά από πρόσκληση του Φινλανδού πρωθυπουργού Πέτερι Όρπο θα λάβει μέρος στη Σύνοδο Βορρά-Νότου.
Οι εργασίες της Συνόδου θα ξεκινήσουν το πρωί του Σαββάτου.
«Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι»
Στην ανάγκη ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της ΕΕ αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός κατά την αποψινή συζήτηση για τη θέση της Ευρώπης στον κόσμο στο πλαίσιο των εργασιών της Συνόδου Κορυφής των Ευρωπαίων ηγετών στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, την Πέμπτη (19/12).
Μάλιστα ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε έμφαση στην ανάγκη υλοποίησης της έκθεσης Ντράγκι, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία των σχέσεων με την Ινδία, αλλά και στον IMEC, τον Διάδρομο Ινδίας- Μέσης Ανατολής- Ευρώπης.
