Συμφωνία για ενίσχυση της ενεργειακής τους συνεργασίας υπέγραψαν Ελλάδα και Ισραήλ

Θα ενισχύσει περαιτέρω τις διμερείς σχέσεις και θα συμβάλει στην ευημερία της περιοχής
23
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συμφωνία για την ενίσχυση της στρατηγικής ενεργειακής συνεργασίας και της συνδεσιμότητας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ υπέγραψαν ο υπουργός Ενέργειας και Υποδομών του Ισραήλ Έλι Κοέν και ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ελλάδας, Θόδωρος Σκυλακάκης που συναντήθηκαν στην Αθήνα.

Αυτή η συμφωνία θα ενισχύσει περαιτέρω τις διμερείς σχέσεις και θα συμβάλει στην ευημερία της περιοχής. Και οι δύο υπουργοί εξέφρασαν την υποστήριξή τους για το έργο του Great Sea Interconnector που θα συνδέει τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας του Ισραήλ της Ελλάδας και της Κύπρου.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ