«Οι άνθρωποι που συνάντησα θα περάσουν εκεί τις γιορτές, άγρυπνοι, για την καθαριότητα των πόλεών μας, για τη δημόσια υγιεινή. Είναι οι ήρωες της καθημερινότητάς μας. Σας ευχαριστούμε για την προσφορά σας. Χρόνια πολλά. Καλά Χριστούγεννα!» ευχήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης.