Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης διευκρινίζει μετά από σχετικές ερωτήσεις όσον αφορά την πλατφόρμα ραντεβού συμβεβλημένων γιατρών ότι ο γιατρός που αναρτά το πρόγραμμα των ηλεκτρονικών ραντεβού ορίζει και τη διάρκεια που θέλει για το κάθε ραντεβού. Ο ίδιος επίσης κλείνει όσα ραντεβού επιθυμεί για τους ασθενείς του στην πλατφόρμα, όπως έκανε μέχρι τώρα στο δικό του πρόγραμμα.
Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Γεωργιάδη
Όσα ραντεβού έως τις 200 μηνιαίες επισκέψεις δεν έχουν συμπληρωθεί, θα μπορεί ένας ασθενής να κλείνει ραντεβού στα κενά του προγράμματος που έχει αναρτήσει ο ιατρός. Αυτό διευκρινίζεται διότι είχε δοθεί η εσφαλμένη εντύπωση ότι μόνο ο ασθενής θα κλείνει ραντεβού μέσω της πλατφόρμας. Ο ιατρός επίσης έχει τη διακριτική ευχέρεια να επικοινωνήσει με τον ασθενή για τροποποίηση του ραντεβού ή μη αποδοχής ανάλογα με την περίπτωση.
Διευκρινίσεις θα δοθούν στην προγραμματισμένη υβριδική ημερίδα στις 13/1/25, 14.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΙΣΑ από εκπροσώπους της ΗΔΙΚΑ και του ΕΟΠΥΥ . Γενικά έχουμε φροντίσει στην εφαρμογή να λάβουμε υπόψιν όλες τις ανησυχίες των ιατρών γι’ αυτό και οι σχετικές συνδικαλιστικές αντιδράσεις ήταν εντελώς υπερβολικές.
