Ο Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου του «Δεύτερη Ευκαιρία», παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», όπου εξέφρασε τη γνώμη του για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Αναφέρθηκε στην ανάγκη να αντιμετωπιστεί το θέμα με θεσμικό τρόπο και να αποφευχθεί η «πασαρέλα» που επικρατεί τελευταίως, θεωρώντας ότι αυτή η κατάσταση δεν τιμά το Πολίτευμα ούτε το αξίωμα του Προέδρου.
Ο κ. Κασσελάκης πρότεινε να επανασταθμιστεί η επιλογή του Προέδρου, υποστηρίζοντας ότι ο ρόλος θα πρέπει να είναι πιο ανεξάρτητος, χωρίς περισσότερες αρμοδιότητες, αλλά με μοναδική θητεία διάρκειας έξι ετών.
Για την Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ο Στέφανος Κασσελάκης δήλωσε ότι θα έπρεπε να έχει υιοθετήσει μια πιο ισχυρή στάση απέναντι στις καταγγελίες του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με το κράτος δικαίου στην Ελλάδα. Αναφέρθηκε, επίσης, στην απουσία δημόσιας τοποθέτησής της αναφορικά με σοβαρά ζητήματα, όπως το έγκλημα των Τεμπών και οι υποκλοπές, υπογραμμίζοντας την ευθύνη της Προεδρίας να υπερασπιστεί τα συνταγματικά δικαιώματα.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την υποστήριξη του Κινήματος Δημοκρατίας σε ενδεχόμενη επανεκλογή της κ. Σακελλαροπούλου, ο κ. Κασσελάκης ήταν κατηγορηματικά αρνητικός. Επίσης, εξέφρασε την άποψη ότι η ευθύνη για την πρόταση του Προέδρου ανήκει στον πρωθυπουργό και ότι δεν έχει νόημα να διεξάγεται δημόσια «πασαρέλα» γύρω από το θέμα, καλώντας σε θεσμική συζήτηση για τη μία θητεία των έξι ετών.
Στη συνέχεια, αναφερόμενος στον πρόσφατο θάνατο του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, ο κ. Κασσελάκης εξέφρασε τον προβληματισμό του για την αγιογραφία που αναπτύχθηκε γύρω από την προσωπικότητά του. Επισήμανε ότι η χώρα εξακολουθεί να βρίσκεται σε δυσμενή θέση σε πολλούς οικονομικούς δείκτες και ότι οι νέοι έχουν αναγκαστεί να μεταναστεύσουν. Υπογράμμισε την ανάγκη να μην επαναλαμβάνονται τα λάθη του παρελθόντος και ότι τα έργα του κράτους οφείλονται στον ελληνικό λαό, όχι σε συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα.
