Η Μιλένα Αποστολάκη, σε συνέντευξή της στον Real FM, αναφέρθηκε με έντονο ύφος στην εξεταστική επιτροπή για το δυστύχημα στα Τέμπη, παρουσιάζοντας μια σειρά από σημαντικά σημεία που θίγουν τη στάση της κυβέρνησης και την απόδοση ευθυνών.
Αρχικά, τόνισε ότι η ελληνική κοινωνία θεωρεί την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό υπεύθυνους για «ένα διπλό έγκλημα»: το ίδιο το δυστύχημα και την οργανωμένη απόπειρα συγκάλυψης του. Υπογράμμισε την άμεση σχέση μεταξύ του δυστυχήματος και της μη ολοκλήρωσης της σύμβασης 717, που αφορούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης και τηλεσήμανσης. Αυτή τη σύνδεση επισήμανε και ο καθηγητής Β. Προφυλίδης, ο οποίος κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή.
Η κ. Αποστολάκη κριτίκαρε την κυβέρνηση για την απόρριψη του αιτήματος του ΠΑΣΟΚ να συσταθεί προανακριτική επιτροπή για τη σύμβαση 717, υποστηρίζοντας ότι αυτή η απόφαση ύψωσε έναν «τείχος προστασίας» στον κ. Καραμανλή, κάτι που περιορίζει τη δυνατότητα διερεύνησης τυχόν ποινικών ευθυνών του.
Επιπλέον, κατήγγειλε ότι υπήρξε συστηματική προσπάθεια να παρεμποδιστεί το έργο της αντιπολίτευσης στην εξεταστική επιτροπή, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις την άρνηση να κληθούν κρίσιμοι μάρτυρες, όπως ο κ. Χ. Τριαντόπουλος και ο πρώην γενικός γραμματέας Νίκος Σταθόπουλος. Αναρωτήθηκε αν υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι οι βουλευτές της Ν.Δ. και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Δ. Μαρκόπουλος δρούσαν χωρίς κεντρική καθοδήγηση.
Τέλος, η βουλευτής εξέφρασε τον προβληματισμό της για το γεγονός ότι ο Πρωθυπουργός υιοθετεί τη θέση της Hellenic Train αναφορικά με το περιεχόμενο του φορτίου, και αναρωτήθηκε ειρωνικά γιατί, αν η εξεταστική επιτροπή δεν ήταν η «καλύτερη στιγμή της Βουλής», επιβραβεύτηκαν τόσα μέλη της με υπουργικές θέσεις στον επόμενο ανασχηματισμό.
