Παρέμβαση στις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ στη λεωφόρο Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή πραγματοποίησαν εκατοντάδες διαδηλωτές, μέλη Σωματείων της Αττικής και φοιτητές. Η παράσταση διαμαρτυρίας έγινε με αφορμή την υπόθεση των Τεμπών και μετά τις καταγγελίες για υποβαθμισμένη παρουσίαση από την ΕΡΤ των μεγάλων συλλαλητηρίων σε όλη την Ελλάδα την περασμένη Κυριακή. Συνδικάτα και Φοιτητικοί Σύλλογοι ανήρτησαν και γιγαντοπανό την κεντρική πρόσοψη του ραδιομεγάρου της ΕΡΤ στέλνοντας το μήνυμα «Όχι στην συγκάλυψη, όχι στο μαύρο της ΕΡΤ απέναντι σε εργατικούς και λαϊκούς αγώνες».
Το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τη διαμαρτυρία σωματείων και φοιτητικών συλλόγων στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
«Σωματεία και φοιτητικοί σύλλογοι διοργάνωσαν σήμερα διαμαρτυρία στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, βάζοντας στο στόχαστρο την απαράδεκτη πρακτική των διοικούντων την δημόσια τηλεόραση την περασμένη Κυριακή με την προσπάθεια αποσιώπησης των μεγάλων συλλαλητηρίων ανά τη χώρα ενάντια στη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών. Οι διαδηλωτές κρέμασαν πανό στην πρόσοψη του κτιρίου.
Παρόλα αυτά τίποτα απ’ όλα αυτά δεν “είδε” το απογευματινό δελτίο της ΕΡΤ, που δεν μετέδωσε ούτε μια λέξη γι’ αυτά που συνέβαιναν κυριολεκτικά στην αυλή της, κι ας είχε πρώτο θέμα ακριβώς το ζήτημα των Τεμπών, αφού δεν μπορεί να αγνοήσει το τεράστιο κύμα οργής που απλώνεται στην κοινωνία. Μία ώρα μετά προέβαλε την είδηση μέσα σε λίγες σειρές η ενημερωτική ιστοσελίδα ertnews με μία φωτογραφία όσο γίνεται πιο «ανώδυνη». Αυτή τη φορά δεν μπορούσαν να αποσιωπήσουν την είδηση».
