Έντονη σύγκρουση σημειώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ανάμεσα στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη και την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Ο κ. Μαρινάκης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου για «ακραία χυδαιότητα» και «προσβολή νεκρών» με σκοπό την πολιτική εκμετάλλευση, ενώ η ίδια απάντησε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται «σε θέση κατηγορουμένου».
Αφορμή για τη σφοδρή αντιπαράθεση αποτέλεσε ο ισχυρισμός της κ. Κωνσταντοπούλου ότι η εμπορική αμαξοστοιχία που ενεπλάκη στο δυστύχημα των Τεμπών μετέφερε παράνομο φορτίο, καθώς και ότι ο μηχανοδηγός της ήταν εθελοντής στο γραφείο του πρωθυπουργού. Οι δηλώσεις της προκάλεσαν την οργισμένη αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου.
«Προσβάλατε για άλλη μια φορά τη μνήμη ενός νεκρού, ρίχνοντας λάσπη και λέγοντας ότι ήταν εθελοντής στο γραφείο του πρωθυπουργού. Ζυγίζετε ακόμα και τους νεκρούς. Δεν ντρέπεστε καθόλου; Πίσω από αυτόν τον άνθρωπο υπάρχει μια οικογένεια», ανέφερε ο κ. Μαρινάκης.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος συνέχισε κατηγορώντας την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας ότι επιχειρεί να εκμεταλλευτεί το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών για πολιτικά οφέλη. «Στην αρχή λέγατε ότι εξαφανίστηκε ένα βαγόνι, αλλά διαψεύστηκε. Μετά ισχυριστήκατε ότι κρύψαμε σωρούς, και πάλι διαψεύστηκε. Ακολούθως υποστηρίξατε ότι μοντάραμε συνομιλίες, αλλά όλες βρίσκονται στη δικογραφία. Εκμεταλλεύεστε τον ανθρώπινο πόνο για να ανεβάσετε το κόμμα σας, χωρίς να έχετε προτάσεις για τη Δικαιοσύνη, την Παιδεία ή την Υγεία. Παριστάνετε μόνο τον εισαγγελέα», τόνισε.
Απαντώντας, η κ. Κωνσταντοπούλου κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκάλυψη της αλήθειας και προσπάθεια αποφυγής της Δικαιοσύνης. «Βρίσκεστε στη θέση του κατηγορούμενου και χρησιμοποιείτε την ασυλία σας για να μην πάτε στη Δικαιοσύνη. Αντιμετωπίζετε την αλήθεια ως απειλή», δήλωσε.
Όσον αφορά τη λειτουργία της Δικαιοσύνης, η κ. Κωνσταντοπούλου αμφισβήτησε την αμεροληψία της, κάνοντας λόγο για «επιθέσεις σε γονείς θυμάτων και σε συναδέλφους». «Ποια Δικαιοσύνη εννοείτε; Αυτή που διόρισε μοναδική ανακρίτρια μια γυναίκα της οποίας το παιδί είχε εξαφανιστεί και βρέθηκε νεκρό, χωρίς καμία παρέμβαση από την Πολιτεία;», διερωτήθηκε.
Στην ανταπάντησή του, ο κ. Μαρινάκης χαρακτήρισε υποκριτική τη στάση της κ. Κωνσταντοπούλου, επισημαίνοντας ότι έχει επικαλεστεί τη βουλευτική ασυλία. «Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η ενδεχόμενη ποινική ευθύνη υπουργών δεν σχετίζεται με τη βουλευτική ασυλία. Όμως εσείς απευθυνθήκατε στα παιδιά που βρίσκονταν στα θεωρεία της Βουλής, προσπαθώντας να τους πείσετε ότι αυτή η κυβέρνηση είναι η κακή», ανέφερε.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε επίσης ότι η σημερινή κυβέρνηση έχει καταργήσει τη σύντομη αποσβεστική προθεσμία, εξισώνοντας τον χρόνο παραγραφής αδικημάτων για υπουργούς και πολίτες. «Καμία δήθεν ευαίσθητη και προοδευτική κυβέρνηση δεν το έκανε αυτό», κατέληξε.
