Την Παρασκευή η συνάντηση του Μάρκο Ρούμπιο με τον Γιώργο Γεραπετρίτη

Στη συνάντηση των δύο ΥΠΕΞ θα συζητηθεί το πλαίσιο των διμερών επαφών αλλά και τα κρίσιμα ανοιχτά ζητήματα σε διεθνές επίπεδο. Ο κ Γεραπετριίης θα έχει σημαντικές επαφές και στο Κογκρέσο, τόσο στη Βουλή όσο και στη Γερουσία με νομοθέτες και από τα δύο κόμματα.
24
Φεβρουάριος
2025
Γεραπετρίτης: «Με τη νέα αμερικανική διοίκηση, έχουμε μια άριστη σχέση» - Θα υπάρξει συνάντηση Μητσοτάκη-Τραμπ εν ευθέτω χρόνω

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τη συνάντηση του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη την Παρασκευή στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ ανακοίνωσε επισήμως το αμερικανικό υπουργείο εξωτερικών. Στη συνάντηση αναμένεται να τεθεί το πλαίσιο της διμερούς συνεργασίας και όλα τα μεγάλα διεθνή ζητήματα. Στη Νέα Υόρκη μεταφέρεται αυτή την εβδομάδα το επίκεντρο των διεθνών εξελίξεων, καθώς η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ και το Συμβούλιο Ασφαλείας-στο οποίο η Ελλάδα συμμετέχει ως μη μόνιμο μέλος-συνεδριάζουν σε κλίμα εντατικών παρασκηνιακών διαβουλεύσεων, για την Ουκρανία και την Μέση Ανατολή. Σε όλες τις κρίσιμες συνεδριάσεις, την Ελλάδα εκπροσωπεί ο ΥΠΕΞ Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος βρίσκεται στις ΗΠΑ σε μια από τις πλέον κρίσιμες διεθνείς συγκυρίες, για να αναδείξει περαιτέρω τον ισχυρό διπλωματικό ρόλο της Ελλάδας, αλλά και να πραγματοποιήσει σειρά σημαντικών επαφών με την νέα αμερικανική κυβέρνηση και το Κογκρέσο στην Ουάσιγκτον.

Την Παρασκευή ο κ Γεραπετρίτης θα μεταβεί στο Στέιτ Ντηπάρτμεντ όπου θα έχει συνάντηση με τον επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Μάρκο Ρούμπιο, μια συνάντηση που αποδεικνύει το στρατηγικό βάθος των σχέσεων ΗΠΑ-Ελλάδος, καθώς ο κ. Γεραπετρίτης είναι από τους πρώτους ξένους ΥΠΕΞ που περνούν την πόρτα του αμερικανικού Υπουργείου Εξωτερικών. Αυτό μάλιστα συμβαίνει σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία ο κ Ρούμπιο έχει ιδιαιτέρως βεβαρυμένο πρόγραμμα και βρίσκεται σε συνεχή ταξίδια κατ’ εντολήν του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, για να διευθετήσει τα καυτά μέτωπα της Ουκρανίας και της Γάζας.

Στη συνάντηση των δύο ΥΠΕΞ θα συζητηθεί το πλαίσιο των διμερών επαφών αλλά και τα κρίσιμα ανοιχτά ζητήματα σε διεθνές επίπεδο. Ο κ Γεραπετριτης θα έχει σημαντικές επαφές και στο Κογκρέσο, τόσο στη Βουλή όσο και στη Γερουσία με νομοθέτες και από τα δυο κόμματα. Xθες, ο Έλληνας ΥΠΕΞ παρέστη σε εκδήλωση στο Προξενείο στο Μανχάταν όπου παρεβρέθηκαν εκπρόσωποι των ομογενειακών οργανώσεων, επιχειρηματίες και παράγοντες της ελληνοαμερικανικής κοινότητας. Ο κ Γεραπετρίτης μίλησε με θερμά λόγια για τον ρόλο της ομογένειας, τόσο διαχρονικά όσο και σήμερα, όπου όπως τόνισε τα δεδομένα που διαμορφώνονται είναι διαφορετικά. Ο Έλληνας ΥΠΕΞ ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την συνεισφορά, την προσφορά και την στάση τους και δεσμεύθηκε ότι η πολιτεία και ο ίδιος προσωπικά θα είναι πάντοτε δίπλα τους.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ