Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν το μεσημέρι της Τετάρτης (26/2).
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός ευχήθηκε στον Τούρκο πρόεδρο για τα γενέθλιά του.
Υπενθυμίζεται ότι αύριο Πέμπτη ο κ. Μητσοτάκης θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο Άμπου Ντάμπι. Εκεί θα έχει συνάντηση με τον Σεΐχη Mohammed bin Zayed Al Nahyan, Πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η επίσκεψη Μητσοτάκη στο Άμπου Ντάμπι αποτελεί μέρος στρατηγικής της κυβέρνησης για τη δημιουργία συμμαχιών απέναντι στην Τουρκία και τις ενέργειές της στη Συρία.
