Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, στη συζήτηση για τα Τέμπη. Χαρακτήρισε την ομιλία του πρωθυπουργού ως «μνημείο υποκρισίας και αλαζονείας», εκφράζοντας την απογοήτευσή του για την έλλειψη ενσυναίσθησης και τη διαχείριση της κρίσης από την κυβέρνηση.
Αναφερόμενος στις πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης, ο Ανδρουλάκης επέκρινε τον πρωθυπουργό για την έλλειψη συγγνώμης και την προσπάθεια να δικαιολογήσει τις πράξεις της κυβέρνησης. Επίσης, κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκάλυψη και ανικανότητα, αναφερόμενος στην αποτυχία του επιτελικού κράτους και στην έλλειψη συντονισμού.
Επισήμανε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να δημιουργήσει μια επικοινωνιακή άμυνα, η οποία όμως αποδεικνύεται ανεπαρκής. Τέλος, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κυβέρνηση είναι τόσο ένοχη όσο και άχρηστη, αναδεικνύοντας την ανάγκη για λογοδοσία και αλλαγή.
