Σε εξέλιξη η δεύτερη μέρα συζήτησης στην Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσαν την Τετάρτη 85 βουλευτές της αντιπολίτευσης. Η συζήτηση ξεκίνησε στις 6 Μαρτίου και διαρκεί τρεις ημέρες, ολοκληρώνοντας με ονομαστική ψηφοφορία.
Συνολικά, θα μιλήσουν πάνω από 200 βουλευτές και η ψηφοφορία θα γίνει την Παρασκευή το βράδυ.
Πάντως, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι είναι αρραγής η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και καλοδεχούμενη η πρόταση και έτσι έδωσε τη σκυτάλη στους υπόλοιπους για αυτή την αντιπαράθεση, η οποία καλά κρατεί.
