Οι υπουργοί Εξωτερικών Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ θα βρεθούν την Πέμπτη στην Αθήνα. Πρόκειται για μία συνάντηση, η οποία θα είναι και προπαρασκευαστική της τριμερούς που θα γίνει στις αρχές Απριλίου στην Ιερουσαλήμ σε ημερομηνία η οποία οριστικοποιηθεί κατά τη συνάντηση των υπουργών. Στην ατζέντα και των δύο συναντήσεων κυρίαρχο θέμα θα είναι οι περιφερειακές εξελίξεις και το ζήτημα της ενέργειας.
