H Ντόρα Μπακογιάννη είναι η πρώτη βουλευτής της ΝΔ -και συνολικά του κοινοβουλίου- που ζήτησε συμβολικά συγγνώμη από τους γονείς των θυμάτων των Τεμπών. «Όλοι μας και οι 300 βουλευτές, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, είμαστε συντετριμμένοι με την τραγωδία των Τεμπών. Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με μία μάνα ή έναν πατέρα που χάνουν το παιδί τους. Όπως επίσης, κακά τα ψέματα, είναι άλλο να χάνεις το παιδί σου από μία αρρώστια ή από ένα τυχαίο δυστύχημα και άλλο να το βάζεις στο τρένο, το οποίο θεωρείς ασφαλές και να σου βγαίνει το τρένο καρμανιόλα. Στην πρώτη περίπτωση τα βάζεις με τον Θεό, στη δεύτερη όμως αναζητάς τους υπεύθυνους και αναζητάς δικαιοσύνη. Υπό αυτή την έννοια θέλω ειλικρινά να ζητήσω συγγνώμη από όλους αυτούς τους ανθρώπους. Όχι επειδή είχα ποτέ αρμοδιότητα για τα τρένα, αλλά επειδή υπήρξα βουλευτής αυτού του Κοινοβουλίου επί πολλά χρόνια. Και όπως φαντάζομαι και κάποιοι άλλοι στο μερίδιο που μου αναλογεί, έχω την ευθύνη ότι η Ελλάδα δεν απέκτησε επί πάρα πολλά χρόνια έναν ασφαλή σιδηρόδρομο», ανέφερε η βουλευτής της ΝΔ, προκαλώντας θετικά σχόλια σε όλες τις πτέρυγες της Βουλής.
