Ν. Ανδρουλάκης: «Μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κερδίσει τη ΝΔ»

Αρχικά ανέφερε ότι η πρόταση δυσπιστίας έγινε με τον ίδιο τρόπο και πέρυσι, με τα ίδια κόμματα, όταν υπήρχε το θέμα των χαλκευμένων συνομιλιών του σταθμάρχη που είχαν διανεμηθεί σε φιλικά μέσα μετά την τραγωδία
10
Μάρτιος
2025
Ν. Ανδρουλάκης: «Μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κερδίσει τη ΝΔ»

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, σχολίασε τις πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις, μετά την απόρριψη της πρότασης δυσπιστίας προς την κυβέρνηση.

Αρχικά ανέφερε ότι η πρόταση δυσπιστίας έγινε με τον ίδιο τρόπο και πέρυσι, με τα ίδια κόμματα, όταν υπήρχε το θέμα των χαλκευμένων συνομιλιών του σταθμάρχη που είχαν διανεμηθεί σε φιλικά μέσα μετά την τραγωδία.

Επισήμανε ότι για να κατατεθεί πρόταση δυσπιστίας απαιτείται ένας συγκεκριμένος αριθμός βουλευτών, τον οποίο το ΠΑΣΟΚ δεν διαθέτει. Ως εκ τούτου, χρειάστηκε να βρεθούν βουλευτές και από άλλα κόμματα. Δήλωσε ότι η πρωτοβουλία που είχαν δεσμευτεί να αναλάβουν μετά τις πρώτες συγκεντρώσεις, θέτοντας ως σημείο καμπής το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, υλοποιήθηκε. Μετέφεραν, όπως είπε, τη δυσπιστία της κοινωνίας στη Βουλή, όπου και έγινε μια τριήμερη συζήτηση.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ : «Τρεις ημέρες έγινε μία πολύ μεγάλη συζήτηση. Δεν απάντησε σε τίποτα η ΝΔ και νομίζω όποιος παρακολουθούσε τη Βουλή καταλαβαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με έναν αμετανόητο και αδίστακτο πρωθυπουργό. (…) Πάει να πετάξει τις ευθύνες από πάνω του, από την παρέα του Μαξίμου, σε όλους μας. Γιατί; Γιατί η διάχυση ευθυνών είναι δεν έχει κανένας ευθύνη προσωπική, δηλαδή έχουν όλοι ευθύνη διαχρονικά, άρα δεν έχει ευθύνη η ΝΔ».

«Όποιο πόρισμα έρθει Δικαιοσύνης, ευρωπαϊκής ή ελληνικής, επειδή λόγω του νόμου περί ευθύνης υπουργών δεν πάνε απευθείας στη Δικαιοσύνη, θα κάνουμε προανακριτική για να πάνε στη Δικαιοσύνη. Δεν είμαι δικαστής, εμείς διευκολύνουμε τη Δικαιοσύνη. Αν δεν κάνουμε προανακριτική, δεν θα πάνε ποτέ στη Δικαιοσύνη», τονίζει.

«Σε παζάρι δεν μπαίνω για το Σύνταγμα»

Σχετικά με την πρόσκληση που του έκανε ο πρωθυπουργός για τη συνταγματική αναθεώρηση, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επισημαίνει:

«Εγώ σε παζάρι δεν μπαίνω για το Σύνταγμα. Δεν παζαριάζουμε αυτό που πρέπει να πάει και να γίνει σωστά για να πάει η χώρα μπροστά. Όταν πήγα και τον συνάντησα τον κ. Μητσοτάκη για να τα πούμε όλα, του τα είπα αυτά τα πράγματα».

«Σε όλα τα θέματα δεν κάνουμε παζάρια, έχουμε πρόγραμμα και τα λέμε δημοσίως στον ελληνικό λαό», σημειώνει.

«Δεν μπαίνουμε σε παζάρια για θέματα που έχει ανάγκη η χώρα να αλλάξουν», λέει, τονίζοντας:

«Δεν θα δώσω λευκή επιταγή στη ΝΔ για το θέμα της αναθεώρησης του άρθρου 16».

«Νομίζω ότι ο ελληνικός λαός έχει νοημοσύνη και καταλαβαίνει ότι είναι ένας πρωθυπουργός σε αποδρομή, ένας πρωθυπουργός και αμετανόητος και αδίστακτος. Η Ελλάδα δεν αξίζει να τον έχει πρωθυπουργό. Η Ελλάδα χρειάζεται έναν πρωθυπουργό ο οποίος να είναι ειλικρινής, σοβαρός», λέει ο κ. Ανδρουλάκης αναφερόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Τέλος, απάντησε και για τα μετεκλογικά σενάρια: «Εμάς ο στόχος μας είναι η νίκη στις επόμενες εκλογές. Αν το ΠΑΣΟΚ δεν νικήσει, θα μείνει η ΝΔ. Μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κερδίσει τη ΝΔ».

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ