Ελεύθερος αφέθηκε ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος μετά τον βανδαλισμό έργων τέχνης στην Εθνική Πινακοθήκη το μεσημέρι της Δευτέρας (10/03/2025).
Ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος αφέθηκε ελεύθερος λίγο μετά τις 5 το απόγευμα της Δευτέρας (10/03/2025) από την Εθνική Πινακοθήκη καθώς η πράξη του δεν αποτελεί κακούργημα.
Ο Κωνσταντίνος Βαφιώτης απάντησε αποκλειστικά στο Govnews σχετικά με την έκβαση του επεισοδίου και όσα συμβαίνουν μέσα στο κτήριο της Πινακοθήκης.
Ειδικότερα ο βουλευτής παρέμενε στην Εθνική Πινακοθήκη μέχρι να να διασαφηνισθεί αν η πράξη του ήταν κακούργημα ή πλημμέλημα. Στην πρώτη περίπτωση θα είχε συλληφθεί με τις διατάξεις του αυτοφώρου.
Στην δεύτερη περίπτωση, δηλαδή η πράξη κρίθηκε πλημμέλημα, αφέθηκε ελεύθερος και θα ακολουθηθεί η διαδικασία του σχηματισμού δικογραφίας, η οποία θα διαβιβασθεί στη βουλή προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία της άρσης της ασυλίας του και να λογοδοτήσει ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Στις δηλώσεις του κατά την αποχώρησή του τόνισε χαρακτηριστικά: «Ξεκρέμασα τέσσερις εικόνες, βέβηλες εικόνες, δυο από αυτές μου ξεφύγανε μόλις πήγα να γυρίσω και έσπασε το τζαμάκι τους. […] Εδώ και ενάμιση μήνα έχω κάνει επίκαιρη ερώτηση προς την κυρία Μενδώνη, γιατί μέσα εδώ στην Εθνική Πινακοθήκη φιλοξενείται μια βέβηλη έκθεση, που καταπροσβάλει το πρόσωπο της Παναγίας, του Αγίου Γεωργίου, των Αρχαγγέλων που εμείς στα σπίτια μας μάθαμε να προσκυνούμε και να σεβόμαστε.
Τι είπε στις πρώτες δηλώσεις του
«Το έκανα γιατί είναι μια βέβηλη έκθεση που προσβάλει το πρόσωπο της Παναγίας και των Αγίων» δήλωσε πριν από λίγο ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος λίγο πριν τις 5.00 το απόγευμα.
Σημείωσε μάλιστα για να δικαιολογήσει την πράξη του ότι με τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενων συντηρούνται αυτά τα κτήρια και πληρώνονται οι μισθοί και έρχονται σχολεία για να βλέπουν οι μαθητές την εικόνα της Παναγίας σαν βαμπίρ…
Οι δικηγόροι του έκαναν λόγο για παράνομη κράτηση καθώς όπως ανέφεραν το άρθρο 62 του Συντάγματος προβλέπει ότι ο βουλευτής δεν επιτρέπεται να περιορίζεται να φυλακίζεται ή να περιορίζεται αν δεν υπάρχει άδεια της Βουλής. Επί 5 ώρες προσποιούνταν ότι την υπόθεση χειριζόταν ο εισαγγελέας.
Ο συνήγορος του κ. Παπαδόπουλου ισχυρίστηκε μάλιστα ότι σε βάρος του ασκηθηκε και σωματική βία όταν προσπάθησε να πάρει τον βουλευτή και να φύγουν από την Πινακοθήκη.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Σαράκη ο οποίος έκανε λόγο για παράνομη κράτηση του κ. Παπαδόπουλου σε δημόσιο χώρο.
