Μετά την ολοκλήρωση της ορκωμοσίας του Κωνσταντίνου Τασούλα στη Βουλή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απέτισε φόρο τιμής στα 57 θύματα του σιδηροδρομικού δυστύχηματος των Τεμπών.
Συγκεκριμένα, αφού κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη μαζί με τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός στάθηκε μπροστά από τα ονόματα των θυμάτων, σε ένδειξη σεβασμού, και υποκλίθηκε.
