Ο Παύλος Πολάκης, με ανάρτησή του στο Facebook, απαίτησε την παραίτηση ή την αποπομπή της νέας υφυπουργού Εργασίας, Άννας Ευθυμίου. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε ότι η κ. Ευθυμίου είχε λάβει πληρωμές από τον ΕΦΚΑ για παροχή υπηρεσιών την περίοδο 2019-2023, ενώ ήταν βουλευτής.
Στην ίδια ανάρτηση, ο κ. Πολάκης έκανε αναφορά και στην περίπτωση της Ράνιας Αντωνοπούλου, η οποία είχε λάβει – βάσει νόμου – επίδομα ενοικίου, το οποίο αργότερα επέστρεψε.
Η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη
«Όταν η ΡΑΝΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ έπαιρνε το επίδομα ενοικίου (που το δικαιούταν με βάση τον νόμο), η ΝΔ είχε κηρύξει ΙΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ, τάχα για διασπάθιση δημοσίου χρήματος!!! (φωτο 1)
Τώρα που (ξανα)αποκαλύπτεται πως η κυρία ΕΥΘΥΜΙΟΥ, νέα υφυπουργός Εργασίας, έλαβε ΚΑΙ το 2023, επί αυτής της κυβερνητικής θητείας δηλαδή, 11.500 ευρώ για «Νομικές Υπηρεσίες» στον ΕΦΚΑ, κάτι που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, η ΝΔ και ο Μητσοτάκης προσωπικά κάνουν την πάπια!!! (φωτο 2-3-4)
Η κυρία Ευθυμίου, όπως είχαμε αποκαλύψει ως Τομέας Διαφάνειας τον Γενάρη του 2023, είχε λάβει πάνω από 100.000 ευρώ από τον ΕΦΚΑ για αντίστοιχες υπηρεσίες από το 2019 έως το 2023, όντας και τότε κυβερνητικός βουλευτής, δηλαδή ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΣ!!!! (φωτο 5)
Μονόδρομος η παραίτηση ή η αποπομπή!!
Υ.Γ. Το προκλητικό είναι πως τον Γενάρη του 2023, όταν αποκαλύψαμε με στοιχεία τις πληρωμές της κυρίας Ευθυμίου από τον ΕΦΚΑ (δείτε όλα τα εντάλματα στην τότε ανάρτηση στο πρώτο σχόλιο), για ένα διάστημα σταμάτησαν οι πληρωμές και μάλλον δεν ανανεώθηκε η σύμβαση με νέες υποθέσεις.
Όμως είχαν μείνει κάτι «ρέστα» και έτρεξε να τα λάβει τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2023, θεωρώντας πως το θέμα θα είχε ξεχαστεί!!!! (φωτο 3-4)
Η Ράνια Αντωνοπούλου είχε επιστρέψει (ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) τα χρήματα που είχε λάβει ως επιδότηση ενοικίου, που με νόμο δικαιούταν. Η κυρία Ευθυμίου όχι μόνο δεν γύρισε τα 100.000 ευρώ που είχε εισπράξει ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ από τον ΕΦΚΑ από το 2019-2022, αλλά έτρεξε να πάρει και το υπόλοιπο!!
Διαφορά ήθους!!»
