Ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, Σταύρος Κοντονής, εξέφρασε την υποστήριξή του στην παραπομπή του Χρήστου Τριαντόπουλου στο δικαστικό συμβούλιο για την υπόθεση που σχετίζεται με την τραγωδία των Τεμπών.
Μιλώντας στον Real FM, ο κ. Κοντονής υπενθύμισε ότι διατηρεί την ίδια άποψη που είχε εκφράσει τον Μάρτιο του 2018, ως υπουργός Δικαιοσύνης, σχετικά με την υπόθεση Novartis. «Είναι σωστό η υπόθεση να παραπέμπεται στη δικαιοσύνη, όπως συνέβη τότε και συμβαίνει και τώρα. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η υποβάθμιση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών – για να μην πω η γελοιοποίησή τους», τόνισε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στις προανακριτικές και εξεταστικές επιτροπές, σχολίασε πως όσα συμβαίνουν σε αυτές «ξεπερνούν κάθε φαντασία». Επιπλέον, επεσήμανε ότι από τη στιγμή που πλέον αρμόδιος για την υπόθεση είναι τακτικός ανακριτής Αρεοπαγίτης και το δικαστικό συμβούλιο που απαρτίζεται από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, το πόρισμα των επιτροπών έχει ελάχιστη σημασία. «Αυτό που θα έκανε μια επιτροπή, θα το κάνει με πολύ μεγαλύτερη επάρκεια ένας ανακριτής του Αρείου Πάγου», ανέφερε.
Τέλος, υπογράμμισε πως το πιο παράδοξο σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι ότι «πριν καν ολοκληρωθεί μια συνεδρίαση, τα πρακτικά έχουν ήδη διαρρεύσει, παρά το γεγονός ότι ο νόμος το απαγορεύει».
