Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, δείχνει αποφασισμένος να ενισχύσει την ελληνική αμυντική βιομηχανία, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση στρέφεται προς την αμυντική αυτονομία και την κοινή άμυνα.
Μετά τη Σύνοδο Κορυφής και ενόψει κρίσιμων ευρωπαϊκών αποφάσεων για το αμυντικό δόγμα, ο κ. Δένδιας απέστειλε επιστολή στη Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων του Πενταγώνου, ζητώντας να διασφαλιστεί ελάχιστη ελληνική συμμετοχή 25% σε όλα τα μελλοντικά εξοπλιστικά προγράμματα της χώρας.
Αυτή η πρωτοβουλία αναμένεται να δώσει ώθηση σε ελληνικές εταιρείες αμυντικής καινοτομίας, πολλές από τις οποίες έχουν ήδη ισχυρή παρουσία στις διεθνείς αγορές. Παράλληλα, η ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής προσφέρει στην Ελλάδα τη δυνατότητα να επενδύσει σε προηγμένες τεχνολογίες χωρίς υπέρογκο κόστος σε υποδομές. Επιπλέον, η Αθήνα διεκδικεί διακριτό μερίδιο από το νέο ευρωπαϊκό πακέτο άμυνας ύψους 800 δισ. ευρώ, ενισχύοντας τη θέση της στον στρατηγικό σχεδιασμό της ΕΕ.
