Η μητέρα του μαθητή του Ενιαίου Ειδικού Γενικού Λυκείου στη Λαμία εξέφρασε την οργή της απέναντι στην Έλενα Ακρίτα, αντιδρώντας στον όρο «μισαναπηρισμός» που χρησιμοποίησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ για να περιγράψει τον τρόπο παρουσίασης της είδησης σχετικά με την παρέλαση του γιου της.
Μιλώντας στον Alpha, δήλωσε ότι η κ. Ακρίτα δεν έχει το δικαίωμα να επικρίνει δημόσια την απόφαση του παιδιού της να παρελάσει ισότιμα, τονίζοντας πως τόσο η ίδια, όσο και ο γιος της, έχουν δώσει καθημερινό αγώνα για να ξεπεράσουν δυσκολίες. «Του κόβει τα φτερά, νιώθει ντροπή γι’ αυτό που έγινε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως εξήγησε, ήταν η πρώτη φορά που ο μαθητής συμμετείχε σε παρέλαση, βιώνοντας έντονα συναισθήματα δύναμης, ισότητας και υπερηφάνειας καθώς περπατούσε δίπλα στην ελληνική σημαία. Τόνισε, μάλιστα, ότι η απόφαση ήταν αποκλειστικά δική του, καθώς ο ίδιος εξέφρασε την επιθυμία του λέγοντας: «Μαμά, θέλω να κάνω παρέλαση».
@lamianow.gr Συγκλονιστικη στιγμή στην Λαμία! Μαθητής σηκώνεται από το αμαξίδιο και παρελαύνει. – Συγκλονιστικό μήνυμα για την πατρίδα και τη ζωή! #lamia #parelasi #lamianow #student ♬ πρωτότυπος ήχος – Lamianow.gr
Η τοποθέτηση της Ακρίτα που προκάλεσε αντιδράσεις
Η Έλενα Ακρίτα χαρακτήρισε «αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού» την δημοσιοποίηση της κίνησης του μαθητή με αναπηρία στη Λαμία ο οποίος σηκώθηκε από το αμαξίδιό του για να παρελάσει την 25η Μαρτίου.
«Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους. Ένα ΑμεΑ άτομο «υστερεί» σύμφωνα με τους άγραφους νόμους μιας ρατσιστικής, κακοποιητικης κοινωνίας» συμπληρώνει στην ανάρτησή της στο Facebook η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Στην κυρία Ακρίτα απάντησε καθηγήτρια και υπεύθυνη της παρέλασης στη Λαμία, η οποία σημειώνει ότι το παιδί «είχε έντονη επιθυμία να περάσει στην παρέλαση και να περπατήσει».
