Μια ενδιαφέρουσα πρόταση έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Πρότεινε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή να μειώνεται το κόμιστρο των ταξί, ώστε να τα επιλέγουν όσοι καταναλώνουν αλκοόλ αλλά και να μη χάνουν οι ταξιτζήδες, καθώς το κράτος θα καλύπτει τη διαφορά.
«Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή βράδυ πολύς κόσμος βγαίνει και πίνει. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο, να μην οδηγούν. Το ταξί είναι πολύ πιο φθηνό και χωρίς να χάνουν έσοδο οι οδηγοί ταξί να καλύπτει τη διαφορά το κράτος, ανάλογα με τα δημοσιονομικά περιθώρια», είπε.
Τον Απρίλιο μόνο στην Αττική καταγράφηκαν 712 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος.
Η αλήθεια είναι ότι βολεύει περισσότερο όταν είναι να βγεις. Σίγουρα θα συμφέρει καλύτερα, γιατί με τη διπλή ταρίφα είναι ένα μεγαλύτερο κόστος και ο κόσμος αποφεύγει να παίρνει τα ταξί. Οι μικρότερες ηλικίες χρειάζονται μέσα γιατί τις περισσότερες φωνές πίνουν, ανέφεραν πολίτες στο ΕΡΤΝews.
Στη σκέψη του Yπουργείου Mεταφορών εξετάζεται το ενδεχόμενο η μείωση του κομίστρου να ξεκινά το βράδυ της Παρασκευής ώστε να περιλαμβάνει και τις τρεις μέρες που ο κόσμος βγαίνει, διασκεδάζει και πίνει ένα ποτηράκι παραπάνω. Πρόθεση του υπουργείου είναι να συζητήσει με τους αυτοκινητιστές ταξί όλους τους πιθανούς τρόπους υλοποίησης.
