Τίτλοι τέλους για τους Σπαρτιάτες – Με 297 βουλευτές μένει το κοινοβούλιο

Τι θα γίνει με τους τρεις βουλευτές που δεν εξέπεσαν του αξιώματός τους
12
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Διαλύθηκε και επίσημα η Κοινοβουλευτική Ομάδα των Σπαρτιατών. Την ανακοίνωση της απόφασης του Εκλογοδικείου έγινε από τον προεδρεύοντα Γιάννη Πλακιωτάκη στην Ολομέλεια της Βουλής

Πλέον οι τρεις βουλευτές που απομένουν θα θεωρούνται ως ανεξάρτητοι.

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι εξελέγησαν με το κόμμα αυτό. Διατηρούν δηλαδή την ιδιότητα του εκλεγμένου βουλευτή των Σπαρτιατών.

Πλέον, η Βουλή έχει μείνει με 297 βουλευτές.

Η απόφαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου

Υπενθυμίζεται ότι με απόφασή του το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο, ακύρωσε την εκλογή των τριών βουλευτών των Σπαρτιατών — Βασίλη Στίγκα, Πέτρου Δημητριάδη (Β’ Θεσσαλονίκης) και Αλέξανδρου Ζερβέα (Β’ Πειραιά) — κάνοντας δεκτές τις προσφυγές που είχαν ασκηθεί εις βάρος τους.

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά μεταπολιτευτικά που ελληνικό δικαστήριο παρεμβαίνει τόσο καθοριστικά στον σχηματισμό της Βουλής.

Η απόφαση του Εκλογοδικείου στηρίζεται στο σκεπτικό ότι η εκλογή των τριών ανδρών έγινε με παραπλάνηση του εκλογικού σώματος, καθώς υποκρυπτόμενος αρχηγός και καθοδηγητής του κόμματος ήταν ο Ηλίας Κασιδιάρης, καταδικασμένος σε πολυετή κάθειρξη για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ