Η Ντόρα Μπακογιάννη προχώρησε στη σύγκληση της Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων με σκοπό την ενημέρωση των βουλευτών – μελών της Επιτροπής – από τον υπουργό Εξωτερικών, Γεώργιο Γεραπετρίτη, σχετικά με τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Μετά από συνεννόηση του υπουργού Εξωτερικών με την Ντόρα Μπακογιάννη και δεδομένης της συμμετοχής του κ. Γεραπετρίτη, στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες, η συνεδρίαση της Επιτροπής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Ιουλίου, στις 10:00, στην αίθουσα 223
