Στο Προεδρικό Μέγαρο πραγματοποιήθηκε ενώπιον του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η τελετή ορκωμοσίας του νέου υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνου Πλεύρη, καθώς και των τριών νέων υφυπουργών, Χάρη Θεοχάρη, Γιάννη Ανδριανού και Χρήστου Δερμεντζόπουλου.
Μετά την ορκωμοσία και τις υπογραφές έκαναν μία σύντομη συνομιλία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Στις 12 το μεσημέρι θα γίνει η συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Ο νέος υπουργός και οι τρεις υφυπουργοί αντικαθιστούν τους παραιτηθέντες Μάκη Βορίδη, Διονύση Σταμενίτη, Τάσο Χατζηβασιλείου και Χρήστο Μπουκώρο, λόγω της υπόθεσης του ΟΠΕΚΕΠΕ, που βρίσκεται σε εξέλιξη η διευρεύνησή της.
Ο Θάνος Πλεύρης προσερχόμενος στο Προεδρικό Μέγαρο μίλησε για «πολλή δουλειά» και υπογράμμισε ότι «κυρίαρχος στόχος είναι η αύξηση των επιστροφών παράνομων μεταναστών και η πάταξη της λαθρομετανάστευσης»΄, προσθέτοντας: «Όποια πολιτική είναι προς δίκαιη και αυστηρή κατεύθυνση θα συνεχιστεί».
Ο νέος υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιάννης Ανδριανός, ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό και δήλωσε: «Πολλή δουλειά και λίγα λόγια, αυτό θα συνεχίσω. Όσοι παρανόμως πήραν χρήματα θα κληθούν να τα επιστρέψουν. Βασικός στόχος και αποστολή είναι η στήριξη των πραγματικών αγροτών του μόχθου που πασχίζουν. Τα είπε όλα ο πρωθυπουργός και το δείχνει και με τις πράξεις του».
Ο νέος υφυπουργός Εξωτερικών, Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε: «Είμαστε όλοι έτοιμοι και ενωμένοι να δουλέψουμε για να φέρουμε αποτελέσματα. Δικός μου στόχος είναι η οικονομική διπλωματία, μια θετική ατζέντα γιατί κρίνει τις σχέσεις η οικονομία. Ζούμε δύσκολους καιρούς αλλά η κυβέρνηση έχει μάθει να βλέπει προβλήματα και να βρίσκει λύσεις. Το μήνυμα του πρωθυπουργού είναι αποφασιστικότητα και ρήξη με το παρελθόν».
Ο νέος υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Χρήστος Δερμεντζόπουλος, είπε: «Προτεραιότητά μου το Κτηματολόγιο, ξέρω τις παγίδες».
