Για τον εκβιασμό που κατήγγειλε σε βάρος της από γνωστό δημοσιογράφο, μίλησε στον Status FΜ η βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, Ζέττα Μακρή.
Η πρώην υφυπουργός Παιδείας έδωσε έμφαση στο ότι άργησε να δει ξεκάθαρα τις προθέσεις του φερόμενου ως εκβιαστή, γιατί είχαν χρόνια φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις και αρκετά συχνή επικοινωνία: «Ξεκίνησε ξαφνικά μια σειρά εξαιρετικά τοξικών δημοσιευμάτων, πολύ αρνητικών, όχι απλώς συκοφαντικών, καταστροφικών πολιτικά. Πρόκειται για περίπου 27 δημοσιεύματα με “clickbait” τίτλους».
«Ζήτησε 15.000 ευρώ και έπεσε στα 10 και μου άφησε το χρονικό περιθώριο να τα καταβάλω σε δόσεις», είπε η κα Μακρή, χαρακτηρίζοντας τα δημοσιεύματα «πολιτικά δηλητηριώδη. Δέχτηκα αυτόν τον εκβιασμό, ότι αυτό θα σταματήσει μόνο με την καταβολή συμβατικού ποσού, με λεπτομέρειες που θα πω στο δικαστήριο. Και, εν συνεχεία, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν υπήρχε άλλο περιθώριο, γιατί, όπως το λέω και θα το πω και στο κατηγορητήριο, μόνος νόμιμος τρόπος να προστατευτούμε σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι δικαιοσύνη», είπε η κα Μακρή.
Η κ.Μακρή απέκλεισε τα δημοσιεύματα αυτά να ήταν κατά παραγγελία πολιτικού της αντιπάλου.
