ΟΠΕΚΕΠΕ: Κατατέθηκε η πρόταση της ΝΔ για εξεταστική-Προς τα τέλη Ιουλίου η ψήφιση

Την πρόταση, που φέρει 60 υπογραφές βουλευτών, ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Γεωργαντάς.
16
Ιούλιος
2025
«Πεδίο μάχης» η Βουλή - Σφοδρή σύγκρουση μειονοτικών βουλευτών

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στη Βουλή κατατέθηκε η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για όσα έχουν γίνει στον ΟΠΕΚΕΠΕ από το 1998 οπότε και συστάθηκε, μέχρι σήμερα και θα αναζητήσει πολιτικές ευθύνες.

Την πρόταση, που φέρει 60 υπογραφές βουλευτών, ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Γεωργαντάς.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η πρόταση  θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή προς τα τέλη Ιουλίου, ενώ η υπερψήφισή της θα οδηγήσει στη σύσταση της Εξεταστικής από τον Σεπτέμβριο.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ Δημήτρης Καιρίδης κάλεσε τους βουλευτές και των κομμάτων της αντιπολίτευσης να την υπερψηφίσουν.

 

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ