Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter), σχολίασε την εμπειρία μιας Ελληνίδας με το γερμανικό σύστημα υγείας. Η παρέμβασή του αποτέλεσε έμμεση απάντηση σε όσους εξιδανικεύουν τα συστήματα υγείας του εξωτερικού, υποτιμώντας διαρκώς το ελληνικό Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ). Ο Υπουργός υπερασπίστηκε τη λειτουργία του ΕΣΥ, τονίζοντας ότι στην Ελλάδα ακόμη και οι ανασφάλιστοι έχουν πρόσβαση σε φροντίδα, σε αντίθεση – όπως είπε – με χώρες όπως η Γερμανία, όπου δεν είναι εύκολη ούτε η εξασφάλιση ραντεβού.
Οι συνεχείς αρνητικές φράσεις για το δικό μας ΕΣΥ, είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας, τονίζει ο υπουργός.
Συνεχίζοντας κάνει αναφορά σε περιστατικό Ελληνίδας από τη Γερμανία, η οποία προσπάθησε να κλείσει ραντεβού με ενδοκρινολόγο λόγω ενός προβλήματος υγεία, που αντιμετώπισε με το σύστημα να μην είναι διαθέσιμο για ραντεβού νωρίτερα από τον Φεβρουάριο και αυτό δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνα !
«Κανένας δεν μπορεί να πάει στη Γερμανία στο νοσοκομείο χωρίς παραπεμπτικό από γιατρό. Αλλιώς πληρώνει τα πάντα από την τσέπη του. Το ΕΣΥ καλύπτει το 100% των ανασφάλιστων σε δημόσιες δομές, και ο ΕΟΠΥΥ προσφέρει διαγνωστικές εξετάσεις με τις χαμηλότερες συμμετοχές στην Ευρώπη», αναφέρει ο υπουργός.
Η Ελληνίδα από την Γερμανία , σε προσωπική της ανάρτηση, συγκρίνοντας την εμπειρία της με αυτήν στην Ελλάδα, χαρακτηρίζει το ελληνικό σύστημα πιο άμεσο και αποτελεσματικό σε αρκετές περιπτώσεις.
«Ειλικρινά πιστεύω ότι στην κατακαημένη Ελλάδα οι ιατρικές υπηρεσίες είναι αποτελεσματικότερες παρά τη διάλυση του ΕΣΥ και του κοινωνικού κράτους. Στην καρδιά της ισχυρότερης ευρωπαϊκής χώρας, δεν έχω αισθανθεί ποτέ περισσότερο μετέωρη για την υγεία μου»
