«Μάχη ζωής για τον 15χρονο με θερμοπληξία» – Το ΕΣΥ, η μεταφορά στο Τορίνο και το συγκινητικό μήνυμα Γεωργιάδη

Ο 15χρονος που υπέστη σοβαρή θερμοπληξία στο Μέτσοβο μεταφέρθηκε διασωληνωμένος στην Ιταλία για μεταμόσχευση ήπατος – Συγκινητική ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη για την κινητοποίηση του ΕΣΥ και την προσφορά του πρωθυπουργού
28
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συγκίνηση και θαυμασμό προκαλεί η μεγάλη κινητοποίηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) για τη διάσωση ενός 15χρονου αγοριού που υπέστη βαριά θερμοπληξία κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο Μέτσοβο. Ο νεαρός ασθενής, του οποίου το ήπαρ υπέστη μη αναστρέψιμη βλάβη, μεταφέρθηκε επειγόντως στο Τορίνο της Ιταλίας με ιπτάμενο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, μέσα από ανάρτησή του, εξήρε την τεράστια προσπάθεια γιατρών, διασωστών και του ίδιου του πρωθυπουργού, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματικότητα και την ανθρωπιά του ελληνικού κράτους όταν πρόκειται για μάχη με τον χρόνο και τη ζωή.

Το χρονικό της περιπέτειας στο Μέτσοβο

Ο 15χρονος υπέστη σοβαρή θερμοπληξία κατά τη διάρκεια πεζοπορίας με φίλους του στην περιοχή του Μετσόβου. Η κατάσταση εξελίχθηκε ραγδαία, καθώς ο έφηβος εμφάνισε οργανική ανεπάρκεια με σοβαρή βλάβη στο ήπαρ, κάτι που προκάλεσε συναγερμό στις υγειονομικές αρχές. Από τα Ιωάννινα έως την Πάτρα, το ιατρικό προσωπικό του ΕΣΥ κινητοποιήθηκε άμεσα για τη σταθεροποίηση του παιδιού.

Η μεταφορά και η κινητοποίηση κυβέρνησης και ΕΟΜ

Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, η λύση δόθηκε μέσω του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων, ο οποίος εντόπισε μόσχευμα στην Ιταλία. Το παιδί μεταφέρθηκε στο Τορίνο το βράδυ της Κυριακής με το ειδικά διαμορφωμένο ιπτάμενο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος». Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε επίσης θέσει στη διάθεση της αποστολής το πρωθυπουργικό αεροσκάφος, προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος.

Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη – «Ένα μικρό θαύμα»

Σε συγκινητική ανάρτηση, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε:

«Όλο το ΕΣΥ έδωσε μια τεράστια μάχη… Από τα Ιωάννινα ως την Πάτρα οι ιατρικές μας ομάδες έκαναν ένα μικρό θαύμα και τα κατάφεραν… Το παιδί σταθεροποιήθηκε, αλλά δυστυχώς το ήπαρ του είχε καταστραφεί».

Ο υπουργός Υγείας ευχαρίστησε δημόσια τους γιατρούς, τον ΕΟΜ, το ΕΚΑΒ, αλλά και τον πρωθυπουργό, εκφράζοντας την ελπίδα να επιστρέψει γερός ο 15χρονος στην Ελλάδα.

Το περιστατικό αναδεικνύει τον ανθρώπινο και συντονισμένο χαρακτήρα του συστήματος υγείας, όταν δοκιμάζεται από ακραίες συνθήκες. Η έγκαιρη αντίδραση των αρχών και η διεθνής συνεργασία αποδεικνύουν ότι η ζωή του κάθε πολίτη έχει αξία και πως όταν υπάρχει πολιτική και ιατρική βούληση, οι ελπίδες για το καλύτερο παραμένουν ζωντανές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ