Με 166 «ναι» πέρασε η σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Ψήφισαν συνολικά 258 βουλευτές ενώ τα «όχι» ήταν 92
29
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η συζήτηση στη βουλή για την πρόταση 60 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ ολοκληρώθηκε στις 21.00 το βράδυ της Τρίτης 29 Ιουλίου και ακολούθησε η ηλεκτρονική ονομαστική ψηφοφορία.

Συνολικά στη Βουλή, ψήφισαν 258 βουλευτές από τους οποίους 166 ψήφισαν υπέρ της εξεταστικής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, 92 ψήφισαν κατά ενώ κανείς δεν ψήφισε παρών.

Ειδικότερα, θετική ψήφο έδωσαν οι βουλευτές της ΝΔ, της Πλεύσης Ελευθερίας και Ανεξάρτητοι βουλευτές. Καταψήφισαν οι κοινοβουλευτικές ομάδες του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, της Νέα Αριστερά, της Νίκη και Ανεξάρτητοι βουλευτές

Η συζήτηση κράτησε 12 ώρες και έγινε σε υψηλούς τόνους, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να λέει στον Νίκο Ανδρουλάκη ότι «παρουσιάζεστε ως ένα κακέκτυπο του ’80 χωρίς το χάρισμα του Ανδρέα Παπανδρέου» με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να απαντά ότι το πλεονέκτημά του είναι η εντιμότητά του.
Οι τόνοι ανέβηκαν και με την Ζωή Κωνσταντοπούλου, στην οποία ο πρωθυπουργός είπε «μην γκαρίζετε».

Στην ομιλία του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι μόνη ενδεδειγμένη λύση για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι η Εξεταστική, τονίζονται ότι είναι άλλο ο καταλογισμός ευθυνών και άλλο το κυνήγι μαγισσών.

ΚΚΕ και Ελληνική Λύση αποχώρησαν και δεν έδωσαν το «παρών» στην ψηφοφορία.

Την Τετάρτη 30 Ιουλίου θα γίνει η συζήτηση των δύο προτάσεων από ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Νέα Αριστερά για Προκαταρκτική Επιτροπή.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ