Σφοδρή επίθεση κατά του ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της Μαρίας Απατζίδη, αναπληρώτριας Γραμματέα Αποδήμου Ελληνισμού του κόμματος, σχετικά με το τουρκολιβυκό μνημόνιο.
Η κ. Σδούκου ζητά από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ να τοποθετηθεί επισήμως, ξεκαθαρίζοντας αν οι δηλώσεις της κ. Απατζίδη εκφράζουν ή όχι τη γραμμή του κόμματος σε ένα τόσο κρίσιμο εθνικό θέμα. «Η Νέα Δημοκρατία δεν παίζει με τα εθνικά ζητήματα. Η σιωπή σε θέματα εξωτερικής πολιτικής ισοδυναμεί με συνενοχή», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η τοποθέτηση της εκπροσώπου Τύπου έρχεται στον απόηχο δηλώσεων της κ. Απατζίδη που χαρακτηρίστηκαν από κύκλους της ΝΔ «τουλάχιστον προβληματικές» και «ανεξήγητα ανεκτικές» ως προς το περιεχόμενο του τουρκολιβυκού μνημονίου, προκαλώντας ερωτήματα για τη συνοχή και τη στρατηγική του ΠΑΣΟΚ στα ζητήματα εθνικής σημασίας.
Το ζήτημα λαμβάνει διαστάσεις, καθώς το ΠΑΣΟΚ μέχρι στιγμής δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση αποδοκιμασίας ή αποσαφήνισης των θέσεων της στελέχους του, γεγονός που η ΝΔ ερμηνεύει ως ανοχή ή ακόμα και σιωπηρή αποδοχή.
Η Νέα Δημοκρατία ζητά «ξεκάθαρες απαντήσεις» και καλεί τον Νίκο Ανδρουλάκη να τοποθετηθεί άμεσα, κάνοντας σαφές αν η εξωτερική πολιτική του ΠΑΣΟΚ θα καθορίζεται από πρόσωπα που «επιδεικνύουν επικίνδυνη ελαφρότητα απέναντι στις εθνικές γραμμές».
