Αποκάλυψη «Διογένη»: Ο Ιβάν Σαββίδης θέλει συνάντηση με τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ/ Επιμένει ο Μυστακίδης για τη Νέα Τούμπα

Όπως αποκαλύπτει ο «Διογένης» στο businessvoice.gr, ο Ιβάν Σαββίδης φαίνεται πως επιδιώκει άμεση επαφή με τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ, βάζοντας ψηλά στην ατζέντα τη Νέα Τούμπα, την ώρα που ο Μυστακίδης επιμένει δημόσια για την προώθηση του έργου. Οι εξελίξεις γύρω από τον ΠΑΟΚ και τα σχέδια του μεγαλομετόχου του για το γήπεδο επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο.
7
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Όπως αποκαλύπτει ο «Διογένης» στο businessvoice.gr, ο Ιβάν Σαββίδης φαίνεται πως επιδιώκει άμεση επαφή με τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ, βάζοντας ψηλά στην ατζέντα τη Νέα Τούμπα, την ώρα που ο Μυστακίδης επιμένει δημόσια για την προώθηση του έργου. Οι εξελίξεις γύρω από τον ΠΑΟΚ και τα σχέδια του μεγαλομετόχου του για το γήπεδο επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το ρεπορτάζ παρακάτω:

– Σκληρό πολιτικό-επιχειρηματικό και ποδοσφαιρικό ματς Σαββίδη-Μυστακίδη
–  Ο Σαββίδης θέλει συνάντηση εφ όλης της ύλης με τον πρωθυπουργό στα πλαίσια της ΔΕΘ
– Επιφυλακτική η κυβερνητική πλευρά/ Μετράει τα υπέρ και τα κατά
–  Επιμένει ο Μυστακίδης για τη Νέα Τούμπα και… σείει την επιταγή του
– Ποιος θα φέρει (Νέα)…τούμπα τον άλλον;
******************
– Η 3Ε πλήρωσε ακριβά χθες την ειλικρίνειά της! Την…τιμώρησαν με θεαματική πτώση
– Προειδοποίησε και σωστά, ότι μπορεί μελλοντικά τα αποτελέσματά της να μην έχουν την ίδια πορεία με αυτή του 1ου 6μήνου
***********************
– Οι αγορές πάλι ζούν με τις καθημερινές απειλές Τραμπ- και προς την Ε.Ε.και προς την Ινδία, λόγω…Ρωσίας
– Τα ισχυρά χαρτιά κράτησαν το θετικό πρόσημο στο ΧΑ
– Ισχυρά αποτελέσματα εξαμήνου από τη ΔΕΗ/Αντιθέτως, δεν έπεισε ο ΟΤΕ
—————————————————————————

ΠΑΟΚ: Ο Σαββίδης θέλει συνάντηση με τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ/ Επιμένει ο Μυστακίδης για τη Νέα Τούμπα

Σοβαρές επιχειρηματικές, αλλά και πολιτικές διαστάσεις λαμβάνει ολοένα και περισσότερο η διαμάχη των επιχειρηματιών Ιβάν Σαββίδη και Τέλη Μυστακίδη στη Θεσσαλονίκη και γενικότερα στη βόρεια Ελλάδα, με αφορμή την κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ, αλλά αιτίες πολύ βαθύτερες και φανερές ή αθέατες στοχεύσεις.

Η κόντρα των δύο εμβληματικών επιχειρηματιών επισημοποιήθηκε, όταν ο ερασιτέχνης ΠΑΟΚ, που φυσικά έχει άλλη διοίκηση από την ΠΑΕ, ουσιαστικά χρησιμοποιήθηκε από τον Μυστακίδη ως φορέας που διαχωρίζει τη θέση του από τον Σαββίδη, (υποτίθεται) για το καλό του συλλόγου. Η απάντηση Σαββίδη αρχικά κινήθηκε σε ήπιους τόνους, μάλιστα αναφερόταν ότι όποιος ήθελε να μετάσχει στο εγχείρημα αυτό, ήταν καλοδεχούμενος να συμπράξει. Η απάντηση Μυστακίδη, ήρθε με την κοινοποίηση επιταγής εκατομμυρίων στον ερασιτέχνη, προκειμένου να κινηθούν οι διαδικασίες κατασκευής του γηπέδου, της Νέας Τούμπας, άμεσα.

Ανταπάντηση από τον Σαββίδη, ο ερχομός του στη Θεσσαλονίκη και η αποβίβαση με ελικόπτερο στο γήπεδο της Τούμπας, με δηλώσεις ότι μόνο αυτός μπορεί και θα το κάνει, κρατόντας όπως πάντα τις υποσχέσεις του. Μάλιστα κατέθεσε σε συνεδρίαση του ερασιτέχνη όλα τα σχέδια του νέου γηπέδου, προκειμένου να διαπιστωθεί με πράξεις η θέλησή του για το νέο γήπεδο. Εκεί, όμως, φαίνεται ότι «ξεχώρισε η ήρα από το στάρι», καθώς αποκαλύφθηκε ποια μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ερασιτέχνη έχουν συμμαχήσει με τον Μυστακίδη και ποια παραμένουν πιστά στον ομογενή Ρωσοπόντιο επιχειρηματία.

Σκληρό ματς σε όλα τα επίπεδα/Τα υπέρ και τα κατά των δύο αντιπάλων επιχειρηματιών

Το θέμα της διαμάχης των δύο επιχειρηματιών, έχει προσλάβει κατ’ αρχήν ποδοσφαιρικές διαστάσεις, με τους οπαδούς της μεγαλύτερης ομάδας της συμπρωτεύουσας να τάσσονται αναφανδόν υπέρ Σαββίδη και να βάλλουν κατά των μελών του ερασιτέχνη, που τον «πρόδωσαν», πηγαίνοντας με το μέρος του Μυστακίδη. Από αυτή τη διαμάχη, στο πεδίο αυτό ο Σαββίδης έχει πλήρη υπεροχή. Όπως έχει και σε επίπεδο κοινωνίας στη βόρεια Ελλάδα, καθώς οι επιχειρήσεις του έχουν δώσει πολύτιμες θέσεις εργασίας και οι περισσότεροι βορειοελλαδίτες, «πίνουν νερό στο όνομά του». Σε πλήρη αντιδιαστολή με τον Μυστακίδη, τον οποίο οι περισσότεροι τώρα τον ακούνε, καθώς δεν έχει ιδιαίτερο δέσιμο με την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη Περιφέρεια.

Συζήτηση «εφ όλης της ύλης» επιθυμεί ο Σαββίδης, αλλά…

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλευρά Σαββίδη ζήτησε συνάντηση με τον ίδιο τον πρωθυπουργό, ενόψει μάλιστα της ανόδου του στη ΔΕΘ, αλλά το αίτημα ακόμα δεν έχει απαντηθεί. Εναλλακτικά, μάλιστα, η πλευρά Σαββίδη, πρότεινε, αν υπάρχει οποιοδήποτε κώλυμα για κατ’ ιδίαν συνάντηση των δύο ανδρών, να υπάρξει συνάντηση επιτελών του με κορυφαίο στέλεχος του ομίλου του, με την επιθυμία η συζήτηση να επεκταθεί και σε άλλα θέματα, όπως με το καυτό θέμα των εξελίξεων στον ΟΛΘ, τη συμμετοχή του Σαββίδη στη διεκδίκηση του στρατοπέδου Γκόνου κλπ.

Πλην, όμως, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση συνολικά και προφανώς και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, δεν θέλει να συνδέσει την παρουσία του στη ΔΕΘ με το θέμα της επιχειρηματικής διαμάχης, παρά το γεγονός ότι στελέχη του κόμματός του στη βόρεια Ελλάδα, παίζουν ήδη σημαίνοντα ρόλο στις – επιθυμητές από πολλές πλευρές, εντός και εκτός χώρας – εξελίξεις. Μπορεί, όμως, παρόλα αυτά, να ερωτηθεί, οπότε θα πρέπει να έχει ξεκάθαρη θέση, με γνώμονα το γεγονός ότι τα ποσοστά του κυβερνώντος κόμματος στη βόρεια Ελλάδα, δεν είναι τα καλύτερα.

Ο Μυστακίδης… σείει την επιταγή των 200 εκατομμυρίων

Τέλος, η πλευρά Μυστακίδη, φέρεται ότι θα επιμείνει, «σείοντας» την επιταγή των 200 εκατ. ευρώ, προς άμεση χρήση της από τον ερασιτέχνη όμως και όχι από τον… όλο ΠΑΟΚ. Τα στελέχη του που τον ακολουθούν, θέτουν όμως προς τον επιχειρηματία, το πρόβλημα του με ποια ομάδα θα… πορευτεί, εφόσον η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα ελέγχεται από τον Ιβάν Σαββίδη. Και μάλιστα βρίσκεται κοντά σε συμφωνία, για την παραχώρηση του Καυτατζογλείου για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί για να κατασκευαστεί η Νέα Τούμπα.

Οπότε, μένει να δούμε τις προσεχείς εξελίξεις, που οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι δεν θα αργήσουν, για να διαπιστώσουμε ποιος από τους δύο δυναμικούς επιχειρηματίες, θα φέρει… τούμπα τον άλλον!

3Ε: Πως μια παραδοχή αντί επιβράβευσης… έγινε αιτία καθίζησης!

Χθες, συνέβη κάτι στη χρηματιστηριακή αγορά, που πολύ σπάνια το βλέπουμε και από τις δύο όψεις του. Και αυτό αφορά την 3Ε, την Coca Cola δηλαδή, που ανακοίνωση αυξημένα μεγέθη και σε πωλήσεις και σε κερδοφορία. Πλην, όμως, οι επενδυτές την…επιβράβευσαν με τον χειρότερο τρόπο, κυριολεκτικά. Η μετοχή της μεγαλύτερης σε κεφαλαιοποίηση εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας, έφτασε να καταγράφει απώλειες μέχρι και 8% και περισσότερο, για να κλείσει τελικά στα 43 ευρώ, με απώλειες 5,45% και τζίρο κάτι λιγότερο από τα 16 εκατ. ευρώ.

Τι συνέβη και οι επενδυτές είχαν αυτή την πρωτοφανή συμπεριφορά; Απλούστατα, η εταιρεία, αναφερόμενη στη μελλοντική της πορεία, επισήμανε, όπως μου μεταφέρουν, μάλλον προειδοποίησε ειλικρινά, ότι δεν θα έχει πορεία, ανάλογη αυτής του 1ου εξαμήνου και του 2ου τριμήνου. Αντί, λοιπόν, η αγορά να την επιβραβεύσει για την προειδοποίηση αυτή, την…περιέλαβε και της… έδειξε τι θα πει εταιρική υπευθυνότητα, δηλαδή, να μην δημοσιοποιεί τις εκτιμήσεις της, ότι μελλοντικά δεν εγγυάται για το ίδιο καλά αποτελέσματα! Γιατί είναι άλλο πράγμα ένας επενδυτής να λαμβάνει τα μέτρα του και άλλο να τσακίζει μια μετοχή και όχι την οποιαδήποτε, αλλά αυτή από την οποία αρχίζουν οι ξένοι αναλυτές τις εκτιμήσεις τους για την ελληνική χρηματιστηριακή αγορά.
Αυτά, τα πολύ ωραία συμβαίνουν στην ώριμη αγορά μας και για να δώσουμε μια εύθυμη νότα σε όσα συνέβησαν, θυμίζω το περίφημο «η coca cola πάει με όλα», οπότε ας αποδώσουμε εκεί τα χθεσινά επεισόδια

Δείτε ολόκληρο το άρθρο: businessvoice.gr

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ