Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, προχώρησε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να απαντήσει στις αντιδράσεις και τις επικρίσεις που προκάλεσε η πρόσφατη επίσκεψή του στο Νοσοκομείο Ρόδου. Όπως υποστηρίζει, «όσα συνέβησαν διαστρεβλώθηκαν», τονίζοντας ότι η παρουσία του είχε αποκλειστικά στόχο την επιτόπια ενημέρωση για τις ανάγκες και τις ελλείψεις του ιδρύματος.
Διαστρέβλωση και παρερμηνείες
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, σε ορισμένα δημοσιεύματα και αναρτήσεις παρουσιάστηκε «λανθασμένη εικόνα» για τα γεγονότα. «Η αλήθεια είναι πως η συζήτηση με το προσωπικό έγινε σε καλό κλίμα, με σεβασμό και διάθεση συνεργασίας», σημειώνει, επισημαίνοντας ότι «κάθε άλλη περιγραφή αδικεί τόσο τους ανθρώπους που εργάζονται στο νοσοκομείο όσο και την προσπάθεια που γίνεται για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας».
Η στόχευση της επίσκεψης
Ο υπουργός τόνισε ότι η επίσκεψη είχε προγραμματιστεί προκειμένου να υπάρξει άμεση εικόνα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο, να συζητηθούν λύσεις και να εξεταστούν τρόποι ενίσχυσης τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε υλικοτεχνική υποδομή. Όπως ανέφερε, το υπουργείο Υγείας έχει ήδη δρομολογήσει συγκεκριμένες παρεμβάσεις για το νησί, οι οποίες θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.
Μήνυμα συνεργασίας
Κλείνοντας την ανάρτησή του, ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι «οι πολίτες της Ρόδου δικαιούνται ποιοτικές υπηρεσίες υγείας» και ότι η συνεργασία με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό αποτελεί «κλειδί» για την επίτευξη αυτού του στόχου.
