Την ευγνωμοσύνη του προς τους άνδρες και τις γυναίκες του Πυροσβεστικού Σώματος εξέφρασε ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, μέσα από ανάρτησή του το βράδυ του Σαββάτου. Ο υπουργός ευχαρίστησε δημόσια τα στελέχη της Πυροσβεστικής για τις επιχειρήσεις διάσωσης που πραγματοποίησαν τις τελευταίες ώρες, τονίζοντας ότι η προσφορά τους «μας κάνει περήφανους».
«Με αυταπάρνηση και επαγγελματισμό»
Σε σχετική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, ο κ. Κεφαλογιάννης σημείωσε:
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πυροσβέστες μας, στις ομάδες της #ΕΜΑΚ και της #ΕΜΟΔΕ για τις δύσκολες αλλά επιτυχημένες διασώσεις των τελευταίων ωρών. Με αυταπάρνηση και επαγγελματισμό απεγκλώβισαν τουρίστα στην Παλαιοκαστρίτσα, μετέφεραν τραυματίες από τα δύσβατα μονοπάτια της Σαμοθράκης, διέσωσαν έναν άνδρα στους καταρράκτες της Νέδας, ενώ μετέφεραν με ασφάλεια 16χρονη Γαλλίδα στην Αμοργό».
Παράλληλα, ο υπουργός ανάρτησε βίντεο από πραγματικές επιχειρήσεις των κλιμακίων του Πυροσβεστικού Σώματος, οι οποίες δείχνουν τη δυσκολία αλλά και την αποτελεσματικότητα των διασώσεων. Όπως τόνισε, οι άνδρες και οι γυναίκες της Πυροσβεστικής επιδεικνύουν καθημερινά «επαγγελματισμό, θάρρος και αυταπάρνηση» απέναντι σε κάθε πρόκληση, από φωτιές μέχρι δύσβατα περάσματα και επικίνδυνα φυσικά φαινόμενα.
«Η προσφορά σας μας κάνει περήφανους», κατέληξε ο κ. Κεφαλογιάννης, εκφράζοντας δημόσια την αναγνώριση της Πολιτείας για το έργο που επιτελούν τα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος.
